Klacht Coolblue.nl: Ik heb altijd samsung gehad zijn goeie machines

Smokeytess1977@

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht van Samsung, ik heb 5 wasmachines geruild met diverse klachten, volgens samsung is mijn wasmachine defect, we hebben alle stappen gedaan. maar samsung zegt je moet deze omruilen, voor een andere, ik heb wettelijk gezien 2 week winkel garantie, coolblue zegt dat ik geen wasmachine meer mag, en ik moet. Deze retouren en krijg mijn geld terug. dat wil ik niet ik wil gewoon een goeie wasmachine, de zelfde maar beter bezorgd waar staat dan die 30 dagen dan voor?

Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon de wasmachine kan omruilen

Ik wil gewoon de wasmachine omruilen voor de wasmachine die ik gekocht heb en geen andere machine

Coolblue.nl
    Beste mevrouw Nierman,

Bedankt voor het schrijven van de review. We hebben jouw uitgebreide omschrijving ook via Klacht.nl ontvangen en daar hebben wij een reactie op geplaatst. Na 5 omruilingen voor de bestelde wasmachine, heeft vandaag de 6de omruiling plaats gevonden.

Reeds is per e-mail aangegeven dat wij meerdere malen jou van een nieuw apparaat hebben voorzien. Helaas voldeed het nieuwe apparaat niet aan de verwachtingen. Na enkele omruilingen zijn wij van mening dat wij geen machine in het assortiment hebben die aan de verwachtingen zal voldoen. Daarnaast kost het uiteraard ook veel tijd vanuit jouw kant om dagen vrij te nemen voor de omruilingen die steeds plaatsvinden. Om deze reden hebben wij via Klacht.nl aangegeven dat wij graag de geleverde machine kunnen ophalen, mocht dit niet naar wens zijn. Wij kunnen helaas niet de optie aanbieden voor een omruiling voor hetzelfde of een ander model.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Wij hopen dat wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?