Klacht Coolblue.nl: Ik wil mijn geld terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 619438
Gebruiker
Max4you
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Retourzending raakt kwijt bij PostNL of Coolblue

Mijn retour zending is volgens track en trace:

Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender
Bezorgd op 4 september 3:00

Hier is je pakket
ANTWOORDNUMMER 54047
5004VB TILBURG
Nederland

Twee weken verder en nog geen enkele reactie van Coolblue, ze doen net of je niet bestaat. Nu 4x gebeld, 110 belminuten armer en krijg telkens een ander antwoord:
- ik zie dat het binnen is en verwacht dat je op korte termijn bericht krijgt
- pakket is binnen, ik laat uitzoeken waarom het nog niet is verwerkt
- pakket is niet binnen, PostNL moet het onderzoeken, kan 5 dagen duren
- PostNL moet het onderzoeken, kan 10 dagen duren

Ze gaan dus uitzoeken waar het pakket is, maar betalen intussen niet terug.
Op de vraag waarom ik mijn geld nog niet terug krijg is het antwoord dat ik in theorie een steen kan hebben teruggestuurd. Ja ja, en dan kan ik uitgerekend dat pakket onderweg zoek laten raken...

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Daar balen wij ook van en zoeken dit graag tot op de bodem voor je uit. Helaas kost dit tijd.

    We moeten echt nog heel even een beroep op jouw geduld doen.

    Met vriendelijke groet, Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen