Klacht Coolblue.nl: Ik word opgelicht door Coolblue

mikke28

Op website Coolblue wordt aangeboden: Marmitek 612 UD 2.0 HDMI splitter voor Euro 72,99. Besteld op 14 sept.Van rekening afgeschreven 79,99 afgeschreven i.p.v. 72,99.Op 16 sept. nogmaals dezelfde splitter besteld.Nu wordt op Euro 76,- afgeschreven i.p.v. Euro 72,99

Ik wil het te veel betaalde bedrag graag terug hebben. Prijs is prijs.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal lekker verloopt met de bestellingen. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt.

Order op 14-09-2020 > verkoopprijs € 79,99
    Order op 16-09-2020 ? verkoopprijs € 76,-

Natuurlijk hebben we even gekeken naar de verkoopprijs van voor 14-09-2020. Wij komen de prijs van € 72,99 niet tegen. Sorry!

Coolblue

mikke28
Geen oplossing. Er wordt door Coolblue gelogen en bedrogen. Dit ondanks dat ik keiharde juridische bewijzen heb. Ik raad iedereen aan goed te kijken voordat zaken wordt gedaan met Coolblue. Ik ben gewoon door ze opgelicht. Prijsafspraken zijn niet nagekomen. In hun webshop is: prijs IS geen prijs. Hier wordt met prijzen, waarmee geadverteerd wordt gesjoemeld. OPLETTEN DUS !!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?