Klacht Coolblue.nl: Informatie niet volledig, slechte garantie afhandeling

Ergo

Ruim 2 jaar terug via Coolblue een zanussi wasmachine gekocht. Na ruim 1 jaar was de afvoerpomp defect. Deze is na een week wachten vervangen. Het reparatiecentrum gaf vooraf aan dat er mogelijk kosten aan zouden zijn als het defect kwam door een verstopping in het interne filter welke je zelf niet kan schoonmaken! Nu is weer hetzelfde onderdeel defect. Coolblue zegt dat de kosten voor mij zijn terwijl een wasmachine een levensverwachting van meer dan 2 jaar heeft. Als Coolblue op de site het verschil van machines met interne filter of machines met filter welke wel zelf zijn schoon te maken had vermeld, hadden we een ander type machine gekozen.

Coolblue is onvolledig geweest in de informatievoorziening van het type wasmachine (de werking van het filter). Hierdoor is duidelijk de verkeerde keuze gemaakt. Daarnaast mag je verwachten dat een wasmachine langer dan 28 maanden functioneert. Een wasmachine waarbij zich 2 x hetzelfde defect voordoet in korte tijd is een ondeugdelijk product. We willen daarom een kosteloze en definitieve oplossing van Coolblue

Ergo
    Nog altijd geen andere reactie vanuit Coolblue. Inmiddels de klacht ook voorgelegd bij rechtsbijstand. Die hebben aangegeven dat het product inderdaad een levensverwachting heeft die aanzienlijk langer is dan de huidige 3 jaar en Coolblue hierom met een kosteloze oplossing dient te komen.
    Ergo
    Wederom niets van Coolblue vernomen.

Ergo
Helemaal geen reactie van Coolblue gehad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?