Klacht Coolblue.nl: Kabel kwijt na reparatie

sad Niet opgelost
J. van der Leer

Ik heb vorig jaar mei een laptop (lenovo yoga) gekocht. In januari begon het scherm te flikkeren. Ik heb toen contact met de klantenservice gehad. Omdat ik weinig tijd heb, vroeg ik of hij opgehaald zou kunnen worden. Dat kon niet, maar in de winkel kon het wel geregeld worden. Daarop volgend ben ik in maart naar de winkel gegaan. Aldaar bleek dat voor niets, omdat ik de laptop leeg had moeten halen. Dat was mij niet verteld in het eerdere contact met de klantenservice, dus ik kon weer met onverrichte zaken naar huis.

Vervolgens ben ik op 2 mei weer naar de winkel gegaan om mijn laptop weg te brengen. Ik heb daar mijn laptop inclusief kabel ingeleverd en er duidelijk bij vermeld dat het erg belangrijk is dat ik hem voor 26 mei terug heb, omdat ik de laptop nodig heb om te werken in het buitenland. De jongen in de winkel stelde mij gerust met de boodschap: als de laptop niet gereed is voor 26 mei, dan regelen we vervanging. Het repareren van een laptop duurt maximaal 2 weken. Vol vertrouwen liet ik mijn laptop met kabel achter.

Nadat ik hem afgelopen dinsdag nog niet terug had, heb ik gebeld. De jongen aan de lijn vertelde dat mijn laptop de volgende dag verstuurd zou worden. Dat is gebeurd.

Ik heb hem vandaag om 19.00 opgehaald. Bij het openen van de doos bleek de kabel te missen. Ik heb gelijk contact gezocht met de coolblue klantenservice en gesproken met Danny de Boer. Hij vertelde mij dat er geen oplossing was. Ik heb hem uitgelegd dat ik echt mijn laptop nodig heb de komende weken ivm mijn werk in het buitenland. Daar had Danny echt geen boodschap aan. Ik heb hem gevraagd om te achterhalen waar de kabel ligt, zodat ik er morgen naar toe kan rijden om hem op te halen. Ook daar had Danny geen boodschap aan. Hij gaf aan dat het 3 dagen duurt voordat hij antwoord krijgt. Ik bind dat onzin, want het is een kleine moeite om te bellen met de winkel en/of het reparatiecentrum. Danny zag dat niet als een oplossing. Hij gaf als oplossing dat ik zelf iemand zou zoeken met dezelfde laptop em diens kabel mee te nemen. Wat mij betreft geen realistische oplossing. Zijn 2e voorstel was dat ik maar een nieuwe laptop moest kopen. Daardoor voelde ik mij echt niet serieus genomen. Het voelde voor mij alsof ik sowieso op moet draaien voor een fout die door jullie is gemaakt.

Weten waar de kabel is zodat ik hem op kan halen of een vervangende laptop.

Coolblue.nl
    Beste Joyce,
    Bedankt voor je review. Ondertussen heb je per e-mail ook een klacht bij ons neergelegd en vanuit daar zullen wij het hele dossier oppakken en contact met jou onderhouden.
    Coolblue

J. van der Leer
Geen. Er is nog geen oplossing. Ik heb nog niets van coolblue gehoord, behalve dat ze mijn gegevens willen hebben.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?