Opgelost door Coolblue.nl: kan na 3 maanden niet meer syncroniseren met Samsung Galaxy Core

fitbit Charge 2 sync niet meer mogelijk

werkende tracker of geld terug

Hey Jacques,

Wat enorm balen dat je jouw Fitbit Charge 2 niet meer kan syncen! We begrijpen uit de bijlages dat het er al een aantal opties zijn gegeven. Jammer om te zien dat dit niet heeft gewerkt. We kunnen natuurlijk een retourprocedure hiervoor opstarten zodat je het toestel kunt opsturen. De reparateur kan dan kijken wat er technisch mis is en dit euvel voor je verhelpen. Zullen we dat voor je opstarten?

Met vriendelijke groeten,
    Hi Coolblue,

Mijn naam is Rien en niet Jacques, ik heb sterk de indruk dat de klachten en antwoorden niet goed zijn gelezen, de Gharge 2 is volgens mij in orde maar kan alleen geen contact maken met de Samsung Galaxy core van mijn vrouw. Het is teleurstellen dat als uw helpdesk het niet kan oplossen ze maar doorverwijzen naar de fitbit helpdesk en ook het advies geven om de fitbit maar op marktplaats te verkopen.

Ik heb inmiddels al een flinke hoeveelheid e-mails met de fitbit helpdesk gezonden en ontvangen met meestal onzin antwoorden (waarvan ik het idee heb dat ik aan het lijntje wordt gehouden) de laatste e-mail heb ik gisteren ontvangen zie bijlage waarbij men tot mijn grote verbazing nu meld dat het probleem bekend is en dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

U begrijpt dat mijn vertrouwen in fitbit producten geheel weg is, en verzoek u om de charge 2 (ik heb de originele verpakking nog in bezit) die goed werkt om te ruilen voor een ander merk tracker die dit soort problemen niet heeft..

Ik verwacht de oplossing ook van Coolblue waar ik dit product heb gekocht en vind het door verwijzen naar een ander bedrijf helemaal niet bij jullie passen.

Vriendelijke groet,

Rien Decrauw

Beste Rien,

Sorry voor de miscommunicatie, we hebben inderdaad verkeerd gekeken. Wij nemen alle klachten heel serieus, en deze worden ook goed gelezen, echter komt heeft een van onze collega's verkeerd gekeken naar de gegevens. We hebben jouw bestelling er direct bij gepakt, en helaas is het niet mogelijk om jouw Fitbit om te ruilen. De reden waarom het niet mogelijk is om jouw Fitbit om te ruilen voor een andere model, is omdat jouw bestelling buiten onze 30 dagen durende tevredenheidsgarantie zit. Enkel binnen deze 30 dagen is het mogelijk om jouw product om te ruilen. Het feit dat de Fitbit niet verbinden kan heeft te maken met een softwarematig euvel. We adviseren je daarom ook om jouw Fitbit op te sturen voor reparatie, zodat een van onze specialisten hier naar kan kijken voor je. Lijkt je dit een goed plan? We zien je reactie graag tegemoet.
    Beste Rien,

We hebben meteen een reparatieprocedure voor je opgestart, en hiervan een bevestiging toegestuurd naar het volgende mailadres: decrmenses@gmail.com. We horen graag van je wanneer je de mail hebt ontvangen. Mocht je verdere vragen hebben, kan je ons een e-mail toesturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,
    Hoi Rien,

Fijn dat je de mail hebt ontvangen! Dat is helemaal goed. We zien jouw Fitbit snel tegemoetkomen. Voor nu wensen we jou een prettige avond verder, en we gaan dit voor jou oplossen.

Groeten,
    DECRAUW
    Tracker is geruild door coolblue.
    Prima gedaan!

Nieuwe tracker ontvangen.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?