Klacht Coolblue.nl: Kapot product weigert Coolblue te repareren. Geen klant is koning, geen glimach.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532487
Gebruiker
Philip
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Speaker roostertje met een gaatje er in ter reparatie gestuurd waar ik om erger te voorkomen een druppeltje secondelijm op had gedaan (staat onder spanning). Coolblue weigert categorisch om voor een paar tientjes een nieuw roostertje te leveren.

Quote van de klantenservice: "Het maakt daarbij niet uit of je een koning bent of dat je een glimlach wilt. "

Het idee is toch juist dat ze "out of their way" gaan om het hun klant naar de zin te maken? Ook als het net even anders gaat. Heel teleurstellend.

De oplossing

Een nieuw speakerroostertje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Philip
    Datum
    Ik ontvang graag een reactie van Coolblue!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Philip
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totale stilte!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen