Klacht Coolblue.nl: Kapotte frietpan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 519875
Gebruiker
Wijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kapotte frietpan binnen de garantie, coolblue stuurt de pan terug want deze dient volgens hun net zo schoon te zijn als nieuw in de doos wat gewoonweg niet kan, klantenservice doet geen enkele moeite om ook maar de stekker in het stopcontact te doen om te constateren dat ie echt kapot is, service van niks, heb foto’s van de pan zoals deze nu is naar de de fabrikant zelf gestuurd en hun zeggen dat deze er gewoon normaal ziet en gerepareerd kan worden

De oplossing

Geld terug storten, heb inmiddels een andere gekocht want 3 weken is te lang.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben helemaal niks aangeboden, nog geen contact gehad niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen