Klacht Coolblue.nl: Kapotte Subwoofer

Michael

Bij Coolblue een soundbar met subwoofer gekocht (op aanbeveling van coolblue na het kopen van tv).

Buiten het feit dat de tv en soundbar geen goede match zijn ervaar ik het volgende probleem

De subwoofer maakt plop geluidjes, soms om de 5 sec soms na 5/10/25 min, hiervoor is de complete soundbar inmiddels opgestuurd geweest.
Product zou zijn gemaakt... is niet gebeurd en bedrijf weigert mijn geld terug te geven of het product te laten vervangen.

Klantenservice neemt mij niet serieus, reageert niet op mijn klachten (mail) of negeert mij gewoonweg (in de chat).

Allereerst wil ik de klantenservice ervaren zoals men de klantenservice promoot, daarbij zou ik willen dat mijn probleem wordt verholpen, niet over 1 dag niet over 1 week niet over 1 maand maar nu.

Ik wil de mogelijkheid om in dezelfde prijscategorie een nieuwe soundbar te kunnen uitkiezen. Vervolgens kan dit kapotte product weer worden mee genomen.

Of anders wil ik geld terug ter waarde van het product zodat ik een functionerend product elders kan aanschaffen.

Michael
    Waardeloos, product wordt uiteindelijk ingenomen en vervolgens wordt er een shoptegoed aangeboden wat gelijk staat aan de helft van de waarde van het product.

Om te huilen echt om te huilen!

Michael

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?