Klacht Coolblue.nl: Kapotte wasmachine en na bijna een maand nog steeds geen reparatie afspraak of andere oplossing.

Suus-suus

Bijna 4 weken geleden gemeld dat mijn wasmachine van een paar maanden kapot is. Ik zou op vakantie gaan maar toch worden gebeld door de reparatie service zodat ik voor na mijn vakantie gelijk een afspraak kon maken. Ik ben niet gebeld, coolblue heeft verzaakt een melding te maken van de reparatie. Terug van vakantie gelijk weer gebeld en ik zou binnen 24 uur gebeld worden voor een reparatie afspraak, Dit was maandag 6-8. Ik ben niet meer gebeld en heb inmiddels elke dag zelf coolblue gebeld. Coolblue geeft aan dat het druk is en ik maar moet afwachten. En dat ik wellicht bij de buren kan wassen?!?!?! Ik heb dus nog steeds GEEN oplossing en ben bijna een maand verder. Mij is beloofd voor het einde van de week een werkende wasmachine te hebben. Nu draaien ze dat opeens terug.

Een werkende wasmachine voor het einde van deze week.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Kok,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat net voor je vakantie je wasmachine de geest geeft. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Direct hebben wij jouw order erbij gepakt en gelukkig zien wij dat er ondertussen een afspraak is gemaakt voor het omruilen van jouw wasmachine. Zo kun je snel weer wassen.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?