Klacht Coolblue.nl: Klacht op klant en service gerichtheid

# 19741
Anoniem

Ik heb 2 maanden geleden een laptop gekocht. Dit was zonder office pakket, dus heb ik mijn office pakket zelf moeten regelen. Binnen 3 weken was laptop stuk. Heb contact gehad met Cool Bleu. Volgens de medewerker was de kabel van schermsysteem kapot. Ik vroeg om nieuwe laptop mocht niet omdat het binnen 2 weken moest gebeuren, laptop is niet naar wens omdat er geen cdrom driver in zit. De medewerker van Cool Bleu zou alles voor me regelen en beloofd mij alles terug te krijgen, dus ook het office pakket. Laptop is die week opgehaald en is naar de reparatie gegaan. Drie weken later heb ik het weer ontvangen en ik was alles kwijt en er zat geen office pakket in. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Cool Bleu en heb de situatie uitgelegd. Ik werd van niet goed behandeld door medewerkers en word nu steeds van kantje naar muur gestuurd. Dit vind ik niet prettig. Ik vind dat Cool Bleu niet klantgericht is. Mijn klacht word nu nog steeds niet serieus genomen. Wat kan ik hiermee doen?

Coolblue.nl
    Beste Banu,Wij hebben op 22 januari uw laptop omgeruild voor een nieuw model dat wel beschikt over een DVD speler. Hiermee zou het dus mogelijk moeten zijn om uw Office pakket zelf opnieuw te (laten) installeren.Ik hoop dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is opgelost en wens u alsnog heel erg veel plezier met uw laptop toe.Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?