Klacht Coolblue.nl: Klant is geen koning

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415162
Gebruiker
Ruud58
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon met zekerheidspakket gekocht bij coolblue.
Voor reparatie naar winkel amsterdam. Reparatie afdeling maakt alles alleen niet Als je bij coolblue hebt gekocht, en hun verzekering afgesloten hebt.

De oplossing

Niet me voor nop naar Amsterdam laten rijden. Wees duidelijk dat je niet naar de winkel hoeft te komen.

Bij vaakgestelde vragen zetten jullie: heb je je jouw telefoon bij coolblue gekocht en direct een verzekering afgesloten, dan weet je in ieder geval dat je bij ons goed zit voor reparatie.

Maar in werkelijkheid is dit juist een reden dat je niet geholpen wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Huijgens,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal soepel is verlopen. Dit vinden wij natuurlijk jammer. Jouw feedback zullen binnen Coolblue oppakken. Het spijt ons dat jij er zoveel ongemakken van hebt ervaren.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud58
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele inhoudelijke reactie op de klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen