Klacht Coolblue.nl: Kleur beschadiging van horlogebandje

Klachtnummer
# 186336
Gebruiker
Willy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zit een grijze veeg op het bovenbandje van de gear s 2 classic rosé .nadat er 4 dozen zijn opengemaakt blijken deze allemaal hetzelfde probleem te vertonen. In plaats dat cool bleu dit intern oplost met Samsung stellen zij voor dat ik het horloge retour stuur en mij geld terug krijg. Voor mij geen oplossing maar een makkelijke manier om van een klacht af te komen.

De oplossing

Een onbeschadigd bandje en zonder de hinderlijke grijze veeg

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer Versteeg,

    Wij zien dat u inmiddels het horloge heeft geretourneerd aan ons en dat u hiervan uw geld terug heeft gehad. Omdat alle bij ons aanwezig zijnde exemplaren een veeg op het bandje hebben gaan wij ervan uit dat dit normaal is bij dit type bandje. Wij kunnen u dan ook zoals aangegeven geen horloge leveren met een bandje zonder veeg.

    Ik hoop dat u begrijpt dat wij u altijd goed van dienst willen zijn, maar ditmaal niet aan uw eis kunnen voldoen.

    Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen