Opgelost door Coolblue.nl: Kom na wat je beloofd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 315803
Gebruiker
eemilee
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Besteld en betaald maar na 9 dagen nog niet geleverd en aangesloten.
De slogan van COOLBLUE: "

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis geleverd
"
Slogan in Belgie:
Boomsetteenweg 560
Antwerpen
Belgie

De oplossing

Dadelijke levering en aansluiting van de vaatwasser zoals afgesproken.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Vanvlasselaer,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat jouw bestelling niet naar wens is verlopen. Uit jouw verhaal kunnen wij opmaken dat er na 9 dagen nog geen apparaat is geleverd en aangesloten. We begrijpen dat dit voor veel frustratie kan zorgen en daar balen wij enorm van. Dit is natuurlijk ook niet de service die je van ons mag verwachten.

    Op basis van jouw naam vinden wij een lange lijst van klanten. Natuurlijk willen we graag voor jou uitzoeken waar het precies fout is gegaan. Het is uiteraard belangrijk dat de bestelde producten worden geleverd en aangesloten.

    We willen jou adviseren om jouw persoonlijke gegevens in een e-mail te versturen naar de Belgische Klantenservice-afdeling. Onze collega's kunnen jou verder helpen om samen tot een gepaste oplossing te komen. Nogmaals onze excuses dat de levering meer dan een week is vertraagd.

    We hopen dat wij jou voldoende hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eemilee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nakijken waar het fout liep. Het was ook niet de eerste keer dat de levering van een vaatwasser fout liep Op de technieker die de levering bracht en de vaatwasser aansloot is geen enkel aanmerking te maken. Hij was vriendelijk, werkte netjes en snel. Perfect. E.Vanvlasselaer.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen