Klacht Coolblue.nl: krijg mijn tv niet spelend op de receiver

sjeffanaat

Geen hulp bij receiver

Ik wil hulp bij installatie TV op receiver, op de chat bij coolblue kon dat, telefonische is dat afgewezen, ik vind dit een slechte zaak, is het zo moeilijk om hulp te bieden, enigste wat gebeurd is hulp op afstand en foto's toesturen kreeg, zelfs te horen dat het € 49,99 kost en of het ingeplant kon worden niet dus beloven en niet nakomen.''coolblue met een lacht is coolblue met een traan'' mediamarkt was wel geweest, gezien mijn eerdere ervaring met mediamarkt, maar coolbleu?? mij zijn ze kwijt als klant, dit stond erop chat ''Goedemorgen Sjef, ik neem het over van mijn collega die niet is toegekomen aan jouw berichtje. We zitten namelijk klaar om jou te kunnen helpen. Nu Wij contact hebben via deze messenger zet ik het gesprek graag hier voort. Begrijp ik het goed dat jij een afspraak in wilt plannen voor het installeren van de televisie met de receiver? Groetjes, Gilvy van Coolblue.

sjeffanaat
slechte zaak dat coolblue niet eens reageer, maar mijn buurman hebt het al goed gezet, heb geen vertrouwen meer in coolblue, bestel voortaan bij Amazon en Mediamarkt zij hebben tenminste goede service en komen langs als iets niet goed is

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?