Klacht Coolblue.nl: Lang wachten op tv en geen uitzicht of ie ooit aankomt.

K den Nijs

Op 26 mei heb ik een LG OLED55B6V tv met extra zekerheid en een Onkyo receiver besteld. De receiver kreeg na een aantal dagen vertraging woensdag binnen. Mijn tv echter heb ik nog steeds niet ontvangen. Meerdere emails verstuurd naar Dynalogic maar geen reactie. Op dit moment kan ik geen nieuwe afspraak maken want pakket is nog steeds fout gesorteerd. Ik weet niet meer wat ik kan doen. Ik kan de bestelling annuleren, maar dan weet ik niet of ik mijn geld terug krijg want ik heb er geen vertrouwen in dat Dynalogic de tv op tijd terug brengt naar Coolblue. Ik voel mij wanhopig en bestolen. Ik verheug mij al niet meer op mijn tv, want ik heb er geen vertrouwen in dat ie nog aankomt.

Dat mijn tv vandaag of morgen alsnog bezorgd wordt. Ik heb er veel geld voor betaald. En anders ga ik kijken naar juridische stappen om mijn geld zo snel mogelijk terug te krijgen. En kom niet aan met een waardebon want die heb ik al. Graag snelle reactie.

Coolblue.nl
    Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je jouw televisie nog niet hebt ontvangen. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en graag meer duidelijkheid wilt omtrent jouw bestelling. Helaas kunnen we op dit moment niet inzien wanneer jouw televisie bezorgd zal worden, dit omdat door leveringsproblemen de bezorgdienst het super druk heeft om alle vertraagde pakketten na te leveren. Hierdoor is de actuele informatie die aangegeven staat op de Track&Trace link, niet geüpdatet. We gaan ervan uit dat alle vertraagde pakketten na het Pinksteren bezorgd zullen worden, aangezien merendeel van de bezorgers vrij zijn met de feestdagen. Mocht je jouw bestelling willen annuleren, geef dit dan meteen aan ons door. We zetten dit dan door naar onze collega's van de bezorgafdeling, zodat deze het verzoek kunnen indienen dat jouw pakket terug naar ons toe komt. Zodra het pakket terug in ons bezit is, wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen gecrediteerd. Mocht je verdere vragen hebben, kan je ons een mail sturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien je reactie graag tegemoet.

Groeten,
    Coolblue
    K den Nijs
    Beste Coolblue,

In ieder geval bedankt voor jullie reactie. Alleen jammer dat jullie niet bereid zijn om actief mee te werken aan een oplossing. Mijn pakket staat nu nog steeds helaas fout gesorteerd. Ik wacht dan nog tot uiterlijk woensdag en als ik dan nog niks ontvangen heb of er is niks veranderd in de huidige situatie annuleer ik mijn bestelling en hoop ik zo snel mogelijk mijn geld terug te krijgen.

Met vriendelijk groet,

Koen den Nijs
    Coolblue.nl
    Hey,

Bedankt voor je terugkoppeling. Wij zijn op dit moment heel hard bezig met het regelen van de levering. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij het pakket toch gauw in huis hebt. Wij kunnen ons overigens heel goed voorstellen dat jij jouw geduld inmiddels een beetje aan het verliezen bent. Wij willen je dus heel erg bedanken voor jouw geduld en begrip. Hier maak jij ons werk een stuk aangenamer mee. Zodra wij meer weten, laten wij dat ook direct aan jou weten. Tot gauw.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?