Opgelost door Coolblue.nl: Letters laptop vervagen na 2 maanden na aankoop

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364229
Gebruiker
Rinkie
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn toetsenbord van mijn laptop vervaagt al na 2 maanden na aankoop. Volgens Cool Blue is er niets kapot aan de laptop dus moet ik het zelf regelen met HP

Gewenste oplossing

Het toetsenbord vervangen of nieuwe laptop
Geboden oplossing
De laptop is nu door CoolBlue opgestuurd naar HP
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Dufrenne,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op Klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt. Wij willen graag alle gegevens erbij pakken. Helaas kunnen wij op de gegevens in jouw klacht geen bestelling vinden bij Coolblue. Graag ontvangen wij het ordernummer.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue
  2. Auteur
    Rinkie
    Datum
    Ik ben Zaterdag in de winkel geweest met mijn laptop en deze wordt nu opgestuurd!
  3. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Dufrenne,

    Dank je wel voor je reactie en fijn dat er schot in de zaak zit. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het naar behoren wordt opgelost.

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen