Opgelost door Coolblue.nl: Letters laptop vervagen na 2 maanden na aankoop

content Opgelost
Rinkie

Mijn toetsenbord van mijn laptop vervaagt al na 2 maanden na aankoop. Volgens Cool Blue is er niets kapot aan de laptop dus moet ik het zelf regelen met HP

Het toetsenbord vervangen of nieuwe laptop
De laptop is nu door CoolBlue opgestuurd naar HP

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Dufrenne,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt. Wij willen graag alle gegevens erbij pakken. Helaas kunnen wij op de gegevens in jouw klacht geen bestelling vinden bij Coolblue. Graag ontvangen wij het ordernummer.

Coolblue
    Rinkie
    Ik ben Zaterdag in de winkel geweest met mijn laptop en deze wordt nu opgestuurd!
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Dufrenne,

Dank je wel voor je reactie en fijn dat er schot in de zaak zit. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het naar behoren wordt opgelost.

Fijne dag,

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?