Klacht Coolblue.nl: Leveren niet en informeren niet. Geen service!

Klachtnummer
# 479683
Gebruiker
nooit meer coolblue
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling is niet geleverd. Ik moest al genoegen nemen met een andere dag dan de beloofde volgende dag. De track & trace gaf steeds een later aflevermoment. Toen ik zelf masr contact opnam met de klantenservice zegt de medwerkster t ook niet te weten en denkt dat ze niet meer zullen komen. Geen info, ik kan wel kiezen voor andere dag (wie weet komen ze dan wel??). Waardeloze service!!

De oplossing

Geld terug binnen 24 uur, excuses en tegemoetkoming in door mij gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    nooit meer coolblue
    Datum
    coolblue stelt " te hopen dat ik mijn geld snel terugzie" en verwacht nu binnen 5 werkdagen terug te storten. De arrogantie houdt niet op!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen