Opgelost door Coolblue.nl: Leveren niet en informeren niet. Geen service!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 479683
Gebruiker
nooit meer coolblue
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling is niet geleverd. Ik moest al genoegen nemen met een andere dag dan de beloofde volgende dag. De track & trace gaf steeds een later aflevermoment. Toen ik zelf masr contact opnam met de klantenservice zegt de medwerkster t ook niet te weten en denkt dat ze niet meer zullen komen. Geen info, ik kan wel kiezen voor andere dag (wie weet komen ze dan wel??). Waardeloze service!!

De oplossing

Geld terug binnen 24 uur, excuses en tegemoetkoming in door mij gemaakte kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    nooit meer coolblue
    Datum
    coolblue stelt " te hopen dat ik mijn geld snel terugzie" en verwacht nu binnen 5 werkdagen terug te storten. De arrogantie houdt niet op!
  2. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Box,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Natuurlijk balen als het anders loopt dan verwacht. Dit is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

    Ondertussen is de order geannuleerd en hebben wij het aankoop bedrag op 25-09-2020 terug gestort.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nooit meer coolblue
Datum
Uiteindelijke oplossing
na een heleboel emailverkeer eindelijk na ruim een week mijn geld terug. Hoorde steeds dat collega's t fout hadden gedaan.....waardeloos dat je zo je best moet doen om een vooruitbetaling terug te krijgen, nadat zij niet hebben geleverd!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen