Opgelost door Coolblue.nl: Levering incompleet.

angry Opgelost
jeroen_19

Wij hebben op 22 juni een bestelling geplaatst bij coolblue voor twee producten. De volgende dag hebben wij het pakket ontvangen per fietskoerier.
Bij het open malen van de papieren zak bleek 1 product te ontbreken.
Wij hebben gelijk contact genomen met klantenservice van coolblue en er zou een onderzoek naar gestart worden. Na vele telefoons en mails met de klantenservice zijn wij geen stap verder gekomen in het oplossen van dit probleem en hebben wij nog steeds niet het product waarvoor wij betaald hebben maar nog niet ontvangen.
Wij hebben het gevoel dat wij aan een lijuntje gehouden worden met typische call center praatjes waardoor ons frustratie enorm hoog is geworden.
Op ons vraag of wij een manager kunnen spreken krijgen we te horen dat dat niet mogelijk is. Heel raar, want in ieder andere organisatie kan een medewerker en/of een klant met een manager tot een oplossing proberen te komen. In een eerlijke organisatie tenminste. Wij krijgen steeds meer het gevoel dat cool blue niet betrouwbaar is.....
Het ergste is dat de consument de dupe is van een slecht functionerende bedrijf die geen moeite doet om zsm de klachten op te lossen.
Voor ons is coolblue niet meer te vertrouwen en zullen dan ook nooit meer daar iets bestellen.

Het ontbrekende artikel uit mijn bestelling zsm leveren en excuses aanbieden voor de waardeloze manier van omgaan met klanten.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Meijer,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt! Helaas kunnen wij met de beschikbare gegevens geen order terug vinden.

Wil je (één van) de volgende gegevens met ons delen?

1.Je ordernummer.
    2.De juiste gegevens van het factuuradres van de bestelling.

Goed om te weten
    Het team behandeld geen klachten die spoed vereisen. Hiervoor is onze klantenservice elke dag lang te bereiken op meerdere kanalen.Door drukte kan het zijn dat je na 3 werkdagen een reactie krijgt.

Let op! Vanwege de AVG privacywetgeving mogen wij alleen een klacht namens de accounthouder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet, Coolblue
    Hallo cool blue,

In uw reactie op mijn klacht vraagt u om het betreffende order nr.

Order nr. 55025895 ( Jeroen Meijer )

De behandeling van de klanten service van Cool blue vind ik tot nu toe echt stuitend !!

Het gaat om een Macbook air en een Samsung T5 ssd.
    Op 22 juni bestel ik beide artikelen en kreeg 23 juni het pakket thuis afgeleverd, snel zoals altijd. Echter toen ik enige tijd later het pakket opende zat alleen de macbook erin en geen Samsung T5 !!
    Snel contact opgenomen met cool blue met het idee en verwachting dat cool blue dit ook weer razend snel zou oplossen !!
    De realiteit : ik ben nu bijna 3 weken verder en 5 a 6 mailtjes en een flink aantal telefoontjes met de klanten service verder en absoluut geen oplossing of duidelijkheid !!
    Meerdere malen heeft de klanten service beloftes gedaan die steeds op niets uitliepen. Eerst zou het binnen 5 dagen opgelost worden ( wat ik al belachelijk lang vind ) na 5 dagen niks gehoord en weer contact opgenomen nu zou het binnen 3 dagen opgelost zijn en kreeg een voucher € 10 voor het ongemak. Na drie dagen weer niets !! Weer gebeld en gemaild en de toezegging dat ik maandag 5 juli via de back Office zeker een reactie zou krijgen !! U raad het al ! Maandag GEEN reactie !!
    Ik ben 61 jaar en een 100% eerlijk en oprecht mens en mijn hele leven niemand iets tekort gedaan en gelukkig ook nog nooit door iemand anders benadeeld !!
    Dat ik nu door cool blue op zo'n manier word benadeeld vind echt stuitend en maakt mij ondertussen ook WOEST !!
    Ik ben een goede klant van cool blue en heb in mijn werk en privé ook veel andere mensen gewezen op de goede ervaringen die had met cool blue. Wat al met al tot veel bestellingen heeft geleid !! Dit gevoel is nu in ieder geval helemaal weg !!

Ik durf eigenlijk al niet meer op een snelle en goede oplossing te hopen.
    Snel lukt in iedergeval al niet meer !!

Ben zeer benieuwd hoe het nu verder zal verlopen.

jeroen_19
Woensdag 7 juli werd mijn Samsung T5 na drie weken eindelijk geleverd, echter zonder enige uitleg van het lange oponthoud en ook zonder officieel excuus !! Zoals dit gelopen is al met al, heeft mij doen besluiten om nooit maar dan ook nooit meer iets bij coolblue te bestellen en ook mijn vrienden, familie en kennissen dit voortaan zeker af te raden !! De slogan : " alles voor een glimlach " gaat voor mij nooit meer op !!

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?