Klacht Coolblue.nl: Levering voor op Beslist.nl vermelde prijs van camera door Coolblue.

Kock9

Op de site Beslist.nl wordt als Beste Koop voor compactcamera SonyHX90 op nr 1 Coolblue vermeld met een prijs voor deze camera van € 280,=
Bij klikken op de link om te bestellen bij Coolblue is de prijs € 325,=
Coolblue geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor de prijs als beste koop op Beslist.nl.
Verschil in prijs is niet zo groot dat duidelijk is dat levering voor die prijs niet mogelijk is.

Levering van de camera voor de op site Belist.nl vermelde prijs van € 280,=

Coolblue.nl
    Beste, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar dat Beslist.nl geen actuele prijzen aangeeft op de website. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag alsnog het product voor de prijs van €280,00 wilt aanschaffen. Jammer genoeg is dit niet mogelijk, omdat de prijzen op onze website leidend zijn. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de website van Beslist, wat inhoudt dat wij ook geen aanpassingen kunnen doen aan de website. We duimen met je mee dat Beslist.nl zo snel mogelijk de prijzen goed aanpast, zodat het misleidend meer is voor onze klanten. Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, kun je ons bereiken middels diverse kanalen: https://www.coolblue.nl/klantenservice.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?