Klacht Coolblue.nl: Leveringen en retouren blijken moeilijk

# 519710
Nelis7913

Begin 2021 is een verwarming geleverd, deze verwarming was duidelijk beschadigd en eerder gebruikt c.q. tweede hands. Deze heb ik dezelfde dag nog retour gestuurd voor een vervangend item.
Na bijna 2 weken is het pakket eindelijk afgeleverd bij CoolBlue door PostNL. Vervolgens verwacht ik een vervangend item, dit blijft uit. CoolBlue heeft het pakket volgens hun systeem nooit ontvangen, ik moet contact opnemen met PostNL, deze sturen mij een aantal bewijzen dat het retourpakket is afgeleverd. CoolBlue start een onderzoek maar ik krijg geen geld terug en geen vervangend item, ik zit dus nu letterlijk al een maand in de kou en CoolBlue laat niks meer van zich horen, naar die 200 euro kan ik dus fluiten.

Ik wil graag een vervangen item z.s.m. daar ik niet in de fout zit in dit hele gebeuren, en een excuses voor de onprofessionaliteit van de klantenservice en het bedrijf.
Er is geen oplossing aangeboden. Ik heb een ruime maand moeten wachten op een vervangend item zonder updates. PostNL stond plotseling na 5 weken voor de deur met een nieuw item

Coolblue.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?