Coolblue.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Coolblue.nl: Leveringen en retouren blijken moeilijk
Details
Klacht
Begin 2021 is een verwarming geleverd, deze verwarming was duidelijk beschadigd en eerder gebruikt c.q. tweede hands. Deze heb ik dezelfde dag nog retour gestuurd voor een vervangend item.Na bijna 2 weken is het pakket eindelijk afgeleverd bij CoolBlue door PostNL. Vervolgens verwacht ik een vervangend item, dit blijft uit. CoolBlue heeft het pakket volgens hun systeem nooit ontvangen, ik moet contact opnemen met PostNL, deze sturen mij een aantal bewijzen dat het retourpakket is afgeleverd. CoolBlue start een onderzoek maar ik krijg geen geld terug en geen vervangend item, ik zit dus nu letterlijk al een maand in de kou en CoolBlue laat niks meer van zich horen, naar die 200 euro kan ik dus fluiten.
Gewenste oplossing
Ik wil graag een vervangen item z.s.m. daar ik niet in de fout zit in dit hele gebeuren, en een excuses voor de onprofessionaliteit van de klantenservice en het bedrijf.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.