Klacht Coolblue.nl: Leveringsprobleem

Klachtnummer
# 179797
Gebruiker
Svb86
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag besteld morgen huis? Niet dus! Er is iets misgegaan met de bestelling en nu is het niet op voorraad en kunnen ze mij niet vertellen wanneer het geleverd word. Kunnen ze niet zien in het systeem, daar moet je dan zelf voor bellen om achter te komen. Fijn hoor Coolblue dat ik hierdoor geen verjaardagscadeau voor mijn vriendin heb. Echt top!

De oplossing

Dat het bedrijf zich aan zijn afspraken houd of anders geen reclame maken: voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis. Een excuus aan mijn vriendin die nu geen cadeau op haar verjaardag krijgt lijkt mij ook wel op zijn plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer van Boekel,

    We hebben uw klacht via meerdere kanalen binnen gekregen. We zullen alleen via dit kanaal inhoudelijk reageren om verwarring te voorkomen. We hebben uw order bekeken. Het betreft hier een pre-order van product dat helaas populairder was dan de voorraad die wij vanuit de fabrikant ontvangen hebben. We doen op dit moment ons uiterste best om zo snel mogelijk een nieuwe levering binnen te krijgen. Zodra die binnen is, zullen we u verder op de hoogte brengen. Het spijt ons zeer dat u hierdoor geen kado voor uw vriendin. Hopelijk heeft ze desondanks een fijne verjaardag (gehad). Voor het ongemak willen we u een tegoedbon van €20,- aanbieden. Graag horen we of u hiermee akkoord gaat.

    Met vriendelijke groet,

    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen