Klacht Coolblue.nl: Levert niet de afgesproken en betaalde service

Viktor

Een wasmachine besteld en laten bezorgen. Tevens betaald voor de service om de wasmachine aan te sluiten op een trekschakelaar. Let op; ruim een week voorafgaand aan de gewenste leverdatum besteld! Op de dag van de bezorging krijg ik twee coolblue medewerkers die niets weten van een aansluiting op een trekschakelaar en dat ook niet voor me kunnen doen. Contact opgenomen en natuurlijk werd er alle begrip getoond voor het probleem, en sorry en het spijt ons vloog je om de oren. Ja, werd direct een afspraak ingepland voor de volgende dag en dan zou de wasmachine correct worden aangesloten op de trekschakelaar. Ongelooflijk maar waarn de volgende ochtend bellen ze vanuit de bus dat ze onderweg zijn; wat moet er eigenlijk gebeuren meneer? Coolblue presteert het om voor een tweede keer iemand te sturen die niet weet wat er moet gebeuren en dus ook de wasmachine niet aan kan sluiten op een trekschakelaar.
De incompetentie van Coolblue blijkt maar weer eens; zodra er ook maar iets gebeurd/gevraagd wordt buiten de “standaard” procedure zet je dan schrap voor een opeenstapeling van fouten, vergissingen en holle waardeloze “excuses”.

Ik verwacht dat het bedrijf leert van deze complete lachwekkende service. Mij zijn ze als klant voorgoed kwijt.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Ockerse,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker is verlopen. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook. De communicatie heeft te wensen overgelaten en jij bent de dupe. Sorry!

Op dit moment is ons helaas niet duidelijk of er al een nieuwe afspraak is gemaakt. Onze klantenservice zit voor je klaar om een nazorg afspraak in te plannen.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?