Klacht Coolblue.nl: Levertijd wordt niet nagekomen + niet flexibel in oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372906
Gebruiker
Kees van der Garde
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een laptop besteld die met zekerheid vandaag geleverd zou worden. Bij PostNl geeft men aan dat dit pas maandag mogelijk is, maar dan ben ik al op reis naar Azie. Klantenserivce gebeld (angelie) die niets voor mij kan betekeken. Hierop heb ik aangegeven dat ik de laptop wel in Utrecht op wil halen, echter moet ik deze dan extra betalen. Ook heb ik een compensatie gevraagd waarbij ik een waardebon van 10 euro krijg aangeboden. Zeer slechte service, en u bent een klant kwijt!

Gewenste oplossing

Zorgen dat de laptop alsnog vandaag geleverd wordt, of kan worden afgehaald zonder bijbetaling.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Garde,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Natuurlijk balen als er een vertraging optreed. Hier zijn wij ook niet blij mee.

    Ondertussen zien wij dat het maandag 24-06-2019 om 13:19 is geleverd. Het spijt ons dat je de dupe bent geworden van een deze vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen