Klacht Coolblue.nl: Levertijd wordt niet nagekomen + niet flexibel in oplossing
Details
Klacht
Ik heb een laptop besteld die met zekerheid vandaag geleverd zou worden. Bij PostNl geeft men aan dat dit pas maandag mogelijk is, maar dan ben ik al op reis naar Azie. Klantenserivce gebeld (angelie) die niets voor mij kan betekeken. Hierop heb ik aangegeven dat ik de laptop wel in Utrecht op wil halen, echter moet ik deze dan extra betalen. Ook heb ik een compensatie gevraagd waarbij ik een waardebon van 10 euro krijg aangeboden. Zeer slechte service, en u bent een klant kwijt!Gewenste oplossing
Zorgen dat de laptop alsnog vandaag geleverd wordt, of kan worden afgehaald zonder bijbetaling.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.