Klacht Coolblue.nl: Mijn e-mailadres moet bij Coolblue bekend zijn en die moeten ze dan ook gebruiken.

Klachtnummer
# 253251
Gebruiker
F. Doeksen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Antwoorden op mijn probleem met Coolblue zouden worden behandeld maar ik heb nog steeds geen antwoord van Coolblue ontvangen.

De oplossing

Dat ze mijn e-mailadres in hun bestand opnemen zodat niet mijn zoon die in Uithoorn woont maar ik die op Vlieland woon de mail binnenkrijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Doeksen,

    Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u nog geen antwoord heeft ontvangen. Kunt u ons vertellen waar het precies over gaat? Het is uiteraard niet de bedoeling dat het verkeerde e-mailadres wordt genoteerd voor de correspondentie en willen het graag voor u aanpassen. Kunt u aan ons doorgeven wat het juiste e-mailadres is?

    Groeten,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen