Opgelost door Coolblue.nl: Mijn hart ligt bij Coolblue maar service blijkt te hoog gegrepen.

sad Opgelost
J.W. Bruens

Met order 27765599 heb ik een tweede kans wasautomaat gekocht van Coolblue waarvan het instructie boekje ontbreekt. Bij navraag bij Miele werd de medewerking geweigerd om reden dat er geen reserve boekjes in de NL op voorraad zijn. Bij de levering ontbrak ook de voucher voor een wasmiddel pakket van Miele. Volgens Coolblue heb ik op een tweede kans aankoop geen recht op een voucher. Maar het laatste staat nergens op de site vermeld!

Digitale versie uitprinten en naar mij zenden. ( ik heb geen printer en mijn vrouw is een digibeet ) Daarnaast mij de voucher zenden waar ik recht op heb.

Coolblue.nl
    Beste meneer Bruens,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend te lezen dat Miele de handleiding niet kan naleveren. Op onze website staat deze gelukkig wel. Op dit moment wordt de handleiding geprint en per post verstuurd. Wat betreft de actie voor 6 maanden gratis wasmiddel. Deze actie is alleen geldig op nieuwe aankopen en niet op Tweedekans producten. Zodra u op de website kiest voor een Tweedekans product verdwijnt deze actie van Miele. Omdat wij begrijpen dat dit wellicht verwarrend is, hebben wij u vanuit Coolblue een attentie toegestuurd.

Wij hopen dat u dit kunt waarderen.
    Coolblue

J.W. Bruens
Uiteindelijke oplossing 13/3 Zojuist een mail ontvangen van Thomas van de klantenservice. Elke medewerking weigert Thomas!!!!! 15/3Alsnog zojuist een gedrukt exemplaar van de gebruiksaanwijzing ontvangen van de Miele wasautomaat. Waarvoor dank aan Coolblue.