Klacht Coolblue.nl: Mijn HP laptop heeft constand problemen, zelfs na reparatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356511
Gebruiker
Kruimeltje#149
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn bewindvoerder had voor mij in november 2018 een HP laptop besteld, ik was er niet gelukkig mee omdat mijn oude laptop te oud was om hem te repareren. De nieuwe HP laptop had al vlug problemen die alleen maar erger werden en niet meer mee te werken was, het was een grote ergernis. De laptop werd terug gestuurd voor reparatie wat 3 weken geduurd heeft. Toen hij weer terug kwam dacht ik dat het een nieuwe was, zo zag hij er uit, maar niks is minder waar, het is dezelfde laptop die ze weer als nieuw er uit lieten zien. Na het gebruik van een dag begonnen de problemen weer opnieuw. Ik dacht vanwege de garantie dat ik een andere laptop zou krijgen, helaas krijg ik geen andere laptop omdat deze alweer terug moet voor reparatie waar ik geen vertrouwen in heb. Ik ben helemaal klaar met de HP laptop, ik weet niet meer wat ik moet doen omdat ik weet dat de volgende keer de problemen weer opnieuw beginnen. Mijn oude laptop start af en toe nog op, deze werkt 10 keer beter als de nieuwe laptop, hij is 12 jaar oud en is een packerd bell, ik heb ook een tijdje een oude klein beeld medion laptop die ook beter werkt als de HP laptop. Ik had ook gevraagd als ik een medion laptop kon krijgen ipv de HP, als antwoord kreeg ik nee, deze laptop moet weer terug voor reparatie, ik ben het vertrouwen helemaal kwijt en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik vind het ook niet netjes als ze je laten denken dat je een nieuwe terug krijgt. Ik ben hier nog niet klaar mee en ik zoek meer hulp over dit probleem.

Gewenste oplossing

Ik hoop dat ik een andere laptop krijg waar geen HP opstaat omdat ik helemaal klaar ben met HP.
Er zit garantie op zodat ze mij een andere laptop kunnen geven.
Men zegt gaat niet bestaat niet, tegenwoordig kan alles.

Ik hoop dat ik een andere laptop krijg van dezelfde prijs zodat ik tevreden ben en zonder ergernis.
Ik weet heel zeker dat na de reparatie weer de problemen opnieuw beginnen omdat hij al voor reparatie weg is geweest en goed nagekeken is, wat is het verschil.
Ik vertrouw het helemaal niks meer.
Geboden oplossing
De laptop voor de tweede keer voor hetzelfde probleem repareren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Rens,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en zien dat er op 21 maart een nieuwe retour melding is aangemaakt.

    Jouw dossier is dus nog lopende en wij willen dit afwachten. Daarnaast stellen wij voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen om misverstanden te voorkomen.

    Wij hebben alle vertrouwen in een correcte afwikkeling van het dossier.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen