Klacht Coolblue.nl: Misleidende advertenties en reclame

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 309564
Gebruiker
B8787
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de 2 of 3e keer een bestelling op vrijdag geplaatst ruim voor 23.59, en wederom geen levering mogelijk op de afgesproken tijd, afspraak verzet naar maandag en wederom een bericht betreffende geen verzending mogelijk, op 2 verschillende producten een identieke wijze van afhandelen wat riekt naar halve oplichting, in de tussentijd wordt het geld vastgehouden, duurt t 3 werkdagen voordat je geld terug is als je annuleert, met andere woorden gijzeling van je vermogen, want je kan nergens anders heen, en tot slot de verloren tijd en verlofuren die je nodig hebt om op een product te wachten dat pas komt wanneer t de leverancier uitkomt ONGEACHT de concrete afspraken en adverteringen.

De oplossing

Vergoeding voor verloren tijd, Compensatie voor het ongemak

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Barry,


    Bedankt voor het nemen van de tijd om jouw klacht bij ons kenbaar te maken. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat tot 2x aan toe wij onze belofte niet hebben kunnen waarmaken. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

    Direct hebben wij jouw order erbij gepakt en zien spijtig genoeg dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen door een sorteerfout. Ondertussen heb je ons ook laten weten de bestelling te willen annuleren. Dit gaan wij natuurlijk netjes voor je in orde maken.

    Gezien de situatie begrijpen wij goed dat je vraagt om een compensatie. Echter willen wij daarbij wel direct een kanttekening plaatsen dat, hoe vervelend de situatie ook is, de compensatie een geste blijft vanuit onze kant naar de klant toe voor het ongemak. Het is echter niet zo dat deze compensatie kostendekkend is of wij vrije dagen kunnen vergoeden. Per e-mail sturen wij jouw een voucher toe voor het ongemak.

    Het spijt ons dat het zo gelopen is.
    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B8787
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voucher deponeren waar de zon niet schijnt
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen