Klacht Coolblue.nl: Misleidende advertenties en reclame

content Niet opgelost
B8787

Voor de 2 of 3e keer een bestelling op vrijdag geplaatst ruim voor 23.59, en wederom geen levering mogelijk op de afgesproken tijd, afspraak verzet naar maandag en wederom een bericht betreffende geen verzending mogelijk, op 2 verschillende producten een identieke wijze van afhandelen wat riekt naar halve oplichting, in de tussentijd wordt het geld vastgehouden, duurt t 3 werkdagen voordat je geld terug is als je annuleert, met andere woorden gijzeling van je vermogen, want je kan nergens anders heen, en tot slot de verloren tijd en verlofuren die je nodig hebt om op een product te wachten dat pas komt wanneer t de leverancier uitkomt ONGEACHT de concrete afspraken en adverteringen.

Vergoeding voor verloren tijd, Compensatie voor het ongemak

Coolblue.nl
    Beste Barry,

Bedankt voor het nemen van de tijd om jouw klacht bij ons kenbaar te maken. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat tot 2x aan toe wij onze belofte niet hebben kunnen waarmaken. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Direct hebben wij jouw order erbij gepakt en zien spijtig genoeg dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen door een sorteerfout. Ondertussen heb je ons ook laten weten de bestelling te willen annuleren. Dit gaan wij natuurlijk netjes voor je in orde maken.

Gezien de situatie begrijpen wij goed dat je vraagt om een compensatie. Echter willen wij daarbij wel direct een kanttekening plaatsen dat, hoe vervelend de situatie ook is, de compensatie een geste blijft vanuit onze kant naar de klant toe voor het ongemak. Het is echter niet zo dat deze compensatie kostendekkend is of wij vrije dagen kunnen vergoeden. Per e-mail sturen wij jouw een voucher toe voor het ongemak.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.
    Coolblue

B8787
Voucher deponeren waar de zon niet schijnt

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?