Klacht Coolblue.nl: Monitor onherstelbaar binnen garantie periode

joannlieuw

Drie weken terug schakelde ik mijn LG monitor aan en kwam plotseling een donker verticale streep te staan midden van het scherm. Voorheen dacht ik dat het aan mijn laptop lag maar na wat te hebben gegoogled, bleek dit een veelvoorkomend probleem te zijn die niet zelf op te lossen is (zelf heb ik ook nog het een en ander geprobeerd). In diezelfde week heb ik de monitor bij Coolblue ingeleverd ter reparatie en ik zit nog binnen de garantieperiode van twee jaar. Afgelopen week kreeg ik een reactie van Coolblue via de mail dat de monitor 'Display gebroken + onherstelbare mechanische schade' zou hebben. Dit terwijl mijn monitor 1,5 jaar oud is en geen zelf gerichte schade is was. Die streep was spontaan opgekomen toen ik mijn monitor aanzette. Ik had Coolblue dan gelijk gecontacteert omdat ik niet eens ben met hun keuze, dus hoopte om tot een oplossing te komen door e.v.t tot een alternatief te komen, bijvoorbeeld een vergoeding of vervangend product en ook hier konden ze me niet helpen... Ik vind het dus nergens op slaan dat binnen de garantieperiode geen een vorm van vervanging of vergoeding kan worden geregeld en inplaats daarvan een onherstelbare monitor terug moet krijgen.

Het liefst zou ik een vervanging willen van mijn monitor gezien het onherstelbaar is en ik kan simpelweg niks met een beschadigd product. Ook kan ik genoegen nemen met een vergoeding, of het nou de verkoopprijs is of een percentage vind ik prima.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?