Klacht Coolblue.nl: Mooie beloftes op de site vandaag besteld morgen in huis!

Peter

Gisteren een AEG wasmachine en droger besteld bij collblue, vandaag speciaal vrij genomen om de bestelde producten te kunnen ontvangen.
Na 2 e-mails van 2 verschillende leverdagen op dag van levering kreeg ik een beetje vreemd gevoel.
Toch maar even bellen met Coolblue, blijkt dat de spullen helemaal niet geleverd gaan worden, maar een dag later die ik niet zomaar vrij kan nemen.
Coolblue had wel een geweldige tegemoetkoming van een kortingsbon van €10,- op een bestelling van €1090 dat zijn pas echt verzachtende omstandigheden!
Dit was mijn tweede en zeker de laatste bestelling die ik heb geplaatst bij coolblue!!

Of op de dag leveren zoals belooft, indien dit niet lukt even de klant bellen om het probleem op te lossen en de klant op de hoogte te brengen van de verandering, ik had tenslotte 2 e-mails van levering op 2 dagen, had ook een deellevering kunnen zijn.
Wanneer dit niet lukt zou ik zelf een korting aanbieden voor het ongemak.
Kan beter niks aanbieden dan een kortingsbon van €10,- voor het verzuimen van levering.

Beste meneer Knollema,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Natuurlijk bieden we ook onze welgemeende excuses aan voor de vertraagde levering. Helaas was er iets misgegaan bij het verwerken van uw bestelling bij de vervoerder waardoor er vertraging is opgetreden. Dit had inderdaad beter gecommuniceerd kunnen worden. We zullen uw melding dan ook zeker gebruiken om onze service te verbeteren. Ook snappen we goed dat de geboden compensatie niet in dit geval niet toereikend is. Daarom zouden we graag van u horen wat u als passende compensatie zit, zodat we dit toch nog op een positieve manier kunnen afsluiten.

Peter
    Komt u maar met een voorstel waarvan u vind dat redelijk is.
    Tis al erg genoeg dat het via deze weg moet worden opgelost.
    Had behoopt dat het telefonisch bij de eerste melding serieus genomen was.
    vind het zelf dat je beter niks kan aanbieden dan een waardebon van €10,- op een aankoopbedrag van €1100
    Ik hoor graag wat u een passende oplossing vind.
    Beste meneer Knollema,

Bedankt voor uw reactie. We zien dat u ook een tweede klacht heeft opgestart. We zullen om het overzichtelijk te houden beide klachten hier met u proberen op te lossen. We zien dat de droger inmiddels is omgeruild. Excuses voor het feit dat de omruiling in eerste instantie voor het verkeerde product was. Aangezien u nu, als het goed is, beide producten werkend in huis hebt staan, willen we met u kijken naar een passende compensatie. Deze is immers, zeker gezien de vele fouten, wel op zijn plaats. We willen u graag een gratis jaarpakket wasmiddel ter compensatie aanbieden: http://www.wasmachinestore.nl/product/670059/persil-wasmiddel-jaarpakket.html. Graag horen we van u of u hiermee akkoord kunt gaan.

Peter
    We hebben altijd ons vaste merk wasmiddel, voor ons niet de oplossing.
    Ik zou de vergoeding dan liever zien in een waardebon van coolblue, zo kan ik mijn mening misschien nog bijstellen over coolblue.
    Beste meneer Knollema,

We kunnen ons goed voorstellen dat als u een voorkeursmerk heeft qua wasmiddel dat een jaarpakket van een ander merk niet echt aanlokkelijk is. Daarom willen we u in plaats van het wasmiddelpakket een tegoedbon van €50,- aanbieden. Graag horen we uw reactie.

Peter
    Wij zouden dan een waardebon van 75 euro meer op zijn plaats vinden.

Peter

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?