Opgelost door Coolblue.nl: Motorola cashback afhandelen zoals overeen is gekomen.

content Opgelost
Cornelia

Op 31 mei 2019 hebben we een Motorola telefoon met €50,00 cashback actie gekocht bij Coolblue.
Op 2 juni hebben we het cashback formulier ingevuld en opgestuurd. Bevestigingsmail hebben we de zelfde dag nog ontvangen.
23 juli een mail ontvangen met daarin het volgende, “ je registratie is inmiddels gecontroleerd en goedgekeurd. Zodra de uitbetaling plaatsvind ontvang je een bericht.
31 juli een mail van mailadres inf@mail.coolblue.eu. Met de mededeling dat er vertraging is opgelopen en of ik de gegevens, middels het beantwoorden van de mail door wil geven. Vreemd de gegevens waren toch goedgekeurd?
De mail niet beantwoord maar gebeld met Coolblue, Nina begreep dat ik het niet vertrouwde en had nog nooit van het mail adres gehoord! Ze adviseert mij om contact op te nemen met Motorola.
3 sep. Mailcontact gehad met Motorola, ze gaven meteen aan dat de cashback volledig in handen is van Coolblue.
Gebeld met de klantenservice, ze had ook nog nooit gehoord van het .eu mailadres en gaf aan het zeker niet te vertrouwen. De gegevens gecontroleerd en alles blijkt in orde te zijn. We staan op de lijst met nog niet uitgekeerde cashback, ze vraagt na waarom er nog niet tot uitkeren is overgegaan. Vervolgens krijg ik het advies om toch de gegevens nogmaals door te geven, via de vreemde mail! Vreemd deze gegevens hebben we samen net gecontroleerd en zijn in orde. Op mijn vraag waarom ik dan de gegevens alsnog door moet geven, krijg ik als antwoord dat niet alle afdelingen de gegevens in kunnen zien. Heel Bijzonder een financiële afdeling die niet beschikt factuur- en rekeningnummers. Tevens staan de nummer vermeld inde mail van 23 juli.

Coolblue, kunnen jullie dit snel in orde maken?

De €50,00 Motorola cashback afhandelen

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Kraak,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen os best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander met de cashback niet helemaal soepel verloopt. Dit hoort natuurlijk niet. Gelukkig zien wij dat de cashback op 06-099-2019 aan je is overgemaakt.

Veel plezier met je nieuwe telefoon.

Coolblue

Cornelia
Coolblue heeft in hun reactie excuses aangeboden en aangegeven de cashback 6-9-2019 op de rekening is gestort. Vandaag 9-9-2019 is er nog niets op mij rekening bijgeschreven. Hopelijk komt het nog, zoniet dan zal ik het zeker laten weten! Coolblue; bedankt voor de reactie en excuses, ik hoop dat het cashback beleid hierdoor wordt aangepast. De betaling van mijn cashback zie ik graag zo snel mogelijk op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Coolblue heeft de cashback op 12-09-2019 uiteindelijk overgemaakt. Bijna een week later dan ze hadden aangegeven!! Tip voor Coolblue, betaal de cashback in het vervolg gewoon uit. Deze vertragingstactiek kosten jullie uiteindelijk veel klanten!

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?