Klacht Coolblue.nl: Na 3 weken nog steeds geen wasmachine door meerdere fouten bij bezorging!

CoolblueAllesBehalveEenGlimlach

Een Haier wasmachine, drie dagen voor thuis moeten blijven omdat er een monteur voor langs zou komen, na de derde keer kwamen ze tot de conclusie dat de wasmachine niet te maken was en omgeruild zou gaan worden. Op 20-07 was de eerstvolgende mogelijkheid pas 28-07. Een afspraak gemaakt voor een levering op zondag, maar toen kwam de nieuwe wasmachine met een forse beschadiging waardoor deze alsnog niet geleverd kon gaan worden. Deze beschadigde machine hebben de bezorgers weer mee terug genomen. Eerst volgende mogelijkheid was de woensdag (31-07) daarop, maar door een fout bij jullie was er een verkeerd afleveradres, waardoor blijkbaar heel de order uit het systeem is verwijderd en daardoor de eerst volgende mogelijkheid pas 08-08-2019. Na weer contact te hebben gehad met de klantenservice kon de bestelling van donderdagavond naar vanavond (5-8-2019) gezet worden, blijkt dat er weeeeeer een verkeerd adres in staat als afleveradres, en weeeeer wordt de bezorging verplaatst naar de eerst volgende avondlevering volgende week maandagavond (12-08). Met andere woorden, ik wacht straks al meeeeer dan 3 weken op een vervangende wasmachine. En dan is het nog maar de vraag of deze maandag 12-08 wordt bezorgd.

Vandaag zou de wasmachine geleverd worden tussen 16:10 en 17:10. Ik eerder weg gegaan bij het werk om op tijd thuis te zijn voor de bezorgers. 10 minuten voor ik thuis ben krijg ik een smsje dat de bezorgers er over 30 minuten zijn, vervolgens na een kwartier geen telefoontje ontvangen. En ik ben thuis, krijg ik een mail met de bezorgbevestiging dat de wasmachine is geleverd, bij mijn handtekening hebben ze een kruis getekend. Ik weer bellen met de klanten service, eerstvolgende mogelijke levering: aanstaande vrijdag pas!

En elke keer krijg ik te horen, nee er is in jou geval geen andere mogelijkheid voor een oplossing! Annuleren is geen mogelijkheid, want dan zit ik nog steeds met een kapotte wasmachine! En nog steeds kan ik geen fatsoenlijke was draaien!

Ik word niet geholpen op deze manier en er wordt niets, maar dan ook niets voor mij gedaan. En ik moet elke keer met de was naar ouders of schoonouders om daar de was te doen.

Dat de bezorging niet elke keer enkele dagen naar voren geschoven gaat worden. En dat ze de wasmachine als speciale levering direct inplannen en een passende compensatie voor alle geleden schade en tijd en ongemakken.

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

CoolblueAllesBehalveEenGlimlach
    Wasmachine is afgelopen vrijdag avond geleverd en een compensatie is besproken.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?