Klacht Coolblue.nl: Na een tweede zelfde defect wil ik een nieuwe stofzuiger.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353276
Gebruiker
Pirke64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb minder dan een jaar geleden een stofzuiger (Phillips) van ruim 400 euro gekocht.
Een aantal weken geleden kreeg de stofzuiger een defect.
In overleg met coolblue naar een reparateur gestuurd.
Na twee weken terug gekregen. Op papier stond dat er onderdelen vervangen waren.
Nauwelijks een week later was de stofzuiger weer defect. Wederom dezelfde klachten.
Nu moet de stofzuiger weer naar de reparateur zodat ik weer een tijd zonder stofzuiger moet.

De oplossing

Mijn stofzuiger vervangen door een nieuwe.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Borburgh,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de stofzuiger binnen de garantie defect is geraakt.

    Het product dat je hebt aangeschaft is inmiddels 271 dagen oud en hierdoor komt het product niet meer in aanraking voor een omruiling of een geld terug garantie. Wij geven de reparateur minimaal 3 keer de tijd om een reparatie op de juiste wijze uit te voeren.

    Wij ontvangen jouw stofzuiger graag voor de 2e keer. Wij hebben alle vertrouwen in een correcte afloop van deze reparatie.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pirke64
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe stofzuiger
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen