Klacht Coolblue.nl: niet leveren van diensten

sad Niet opgelost
KarimFarrahi

sinds 5 juni met een kapotte Amerikaanse koelkast. Monteur 3x langsgeweest. Repareert 1 iets, sloopt het andere. Nu zit ik al 2 maanden met een kapotte koelkast, geen oplossingen, schade door weggegooid eten en het aanschaffen van vervanging. 100x gebeld en gehaald, geen gehoor. Net weer gebeld om koopovereenkomst te ontbinden: ja meneer dat gaat zo maar niet. U moet ons de gelegenheid geven om dit op te lossen (?!??!)

Ik sta volgens de WET in mijn gelijk, maar nu wordt ik tegengewerkt door CoolBlue.

Walgelijk gewoon! Wel innen maar niet leveren!

oplossen! Zsm. Geld terug of nieuw apparaat

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

KarimFarrahi
    Sinds 5 mei aan het wachten en niet sinds 5 juni zoals hierboven aangegeven. Ik kan dit ook niet aanpassen
    KarimFarrahi
    Ach...zojuist gesproken met coolblue over mijn ondeugdelijke product. Het moment dat de dame aan de lijn geen antwoord meer kon geven ( ik heb namelijk alle gevraagde stappen doorlopen en nog steeds geen oplossing ), wordt de verbinding verbroken. Super CoolBlue! Dat is juist hoe het hoort

KarimFarrahi
Nog steeds aan het wachten op coolblue. Walgelijke organisatie

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?