Klacht Coolblue.nl: niet leveren van diensten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 455117
Gebruiker
KarimFarrahi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

sinds 5 juni met een kapotte Amerikaanse koelkast. Monteur 3x langsgeweest. Repareert 1 iets, sloopt het andere. Nu zit ik al 2 maanden met een kapotte koelkast, geen oplossingen, schade door weggegooid eten en het aanschaffen van vervanging. 100x gebeld en gehaald, geen gehoor. Net weer gebeld om koopovereenkomst te ontbinden: ja meneer dat gaat zo maar niet. U moet ons de gelegenheid geven om dit op te lossen (?!??!)

Ik sta volgens de WET in mijn gelijk, maar nu wordt ik tegengewerkt door CoolBlue.

Walgelijk gewoon! Wel innen maar niet leveren!

De oplossing

oplossen! Zsm. Geld terug of nieuw apparaat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    KarimFarrahi
    Datum
    Sinds 5 mei aan het wachten en niet sinds 5 juni zoals hierboven aangegeven. Ik kan dit ook niet aanpassen
  2. Auteur
    KarimFarrahi
    Datum
    Ach...zojuist gesproken met coolblue over mijn ondeugdelijke product. Het moment dat de dame aan de lijn geen antwoord meer kon geven ( ik heb namelijk alle gevraagde stappen doorlopen en nog steeds geen oplossing ), wordt de verbinding verbroken. Super CoolBlue! Dat is juist hoe het hoort

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KarimFarrahi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds aan het wachten op coolblue. Walgelijke organisatie
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen