Multipele afspraken voor ophalen defecte vaatwasser lopen mis. Ook na contact met een medewerker van de afdeling klachten die ons een tijd en datum had beloofd. Ook deze wordt niet nagekomen.
De oplossing
Komen opdagen in eerste instantie. Doen wat er beloofd wordt.
1 reactie
Auteur
JaapB
Datum
Na klacht via de klachten email van Coolblue uitleg via de mail (door weer een andere medewerker) over hoe ook de laatste afspraak mis kon gaan. Verder niet constructiefs.
Kennelijk is coolblue niet ingericht om te zorgen dat klanten waarbij het keer na keer misgaat nu toch echt goed worden geholpen. Het is op zijn minst frappant te noemen dat een afspraak die persoonlijk gemaakt wordt nadat het al 3 (drie) keer is misgegaan ook weer misgaat. Dit zou eigenlijk niet moeten gebeuren lijkt me.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
JaapB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is telefonisch contact geweest, maar een structurele oplossing is niet aangeboden. Deze opmerking berust dus niet op de waarheid.
Mijn niet goed functionerende vaatwasser (waarbij kennelijk geen defecten objectiveerbaar zijn, maar die toch echt niet doet wat hij moet doen) is zonder overleg op een dag weer bij ons bezorgd, (maar niet ingebouwd). Testen of hij het opeens nu wel doet gaat dus niet. Lijkt me overigens ook sterk. The saga continues.
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.