Klacht Coolblue.nl: Nieuw apparaat werkt niet, ook niet na reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445051
Gebruiker
E.P. Wilps
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikel gekocht, een airfryer. Artikel heeft lang nieuw in doos gezeten ivm verbouwing keuken. Bij ingebruikname bleek de lade niet goed te sluiten. Voorgelegd aan Coolblue maar die was onverbiddelijk, apparaat was paar maand oud en moest voor reparatie opgestuurd worden. Paar weken kwijt maar probleem was na reparatie niet opgelost. Nu mag deze weer worden aangeboden maar we willen eindelijk t apparaat gewoon eens kunnen gebruiken na al die maanden.

De oplossing

Nieuw vervangend artikel of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    E.P. Wilps
    Datum
    ?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.P. Wilps
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen