Klacht Coolblue.nl: Nieuw artikel gekocht, gebruikt en beschadigd artikel gekregen, geen goede prijsaanpassing

# 432074
C. Opreis

Nieuwe koffiemachine online gekocht. Tegemoetkoming en korting nieuwsbrief ingeleverd, zodat het factuurbedrag uiteindelijk lager werd.
Tot mijn verbazing kreeg ik thuis een gebruikte en beschadigde koffiemachine geleverd, kan gebeuren, ik maakte foto's. Retourneren had niet mijn voorkeur. Ik heb 2,5 week op de koffiemachine moeten wachten omdat de winkel van Coolblue uiteindelijk dicht ging. Als ik retourneer, weer wacht op een nieuwe koffiemachine, dan zijn er weer 10 dagen overheen. De pakketbezorging is op dit moment vertraagd. Niet logisch allemaal, dus ik dacht laten we elkaar helpen. Ik houd de koffiemachine, maar vind het dan wel eerlijk om een tweedekans prijs te betalen en niet de nieuwprijs. Ik heb in totaal 35x gebeld/gemaild in 3 dagen tijd. Ik heb gevraagd of er telefonisch contact met mij opgenomen worden door de Backoffice. Telefonisch praat tenslotte makkelijker dan via de mail. Maar hoe vaak ik het ook vraag, het gebeurd niet. Ik krijg elke keer hetzelfde antwoord, dat ik al korting heb gehad (doelend op de nieuwsbrief en de tegemoetkoming) dat ik daarom maar 10 euro korting krijg op de krassen op mijn koffiemachine. Hoe vaak ik het ook uitleg aan de klantenservicemedewerker. Hoe welwillend ze ook zijn. De Backofice wil gewoon niet naar mij luisteren. Ze blijven als een kapotte grammefoonplaat hetzelfde liedje draaien. Ik heb gevraagd of mijn casus overgedragen kan worden aan een leidinggevende. Gebeurt ook niet, ik krijg elke keer een antwoord van een specialist? Ze hebben nu zonder mijn goedkeuring een retour aangemeld. Ik was altijd een tevreden klant, maar deze klantenservice is stuitend. Ik mis de winkel dan kan je veel beter met een medewerker praten en de situatie toelichten. Nu wordt ik ongewild slachtoffer van miscommunicatie, dat is juist wat ik niet wil. Ik wil juist als klant bedrijven ondersteunen die klanten goed behandelen. Voor mij was Coolblue zo'n bedrijf, maar ik voel mij nu ontzettend machteloos. Dit is zo jammer, het had ook anders gekund. Ik wil het graag goed met jullie oplossen Coolblue.

Ik heb een nieuwe koffiemachine besteld en een gebruikte/beschadigde koffiemachine gekregen. Hoewel dit niet leuk is, kan dit gebeuren. Retournering heeft nu gezien de langdurige vertraging niet de voorkeur. Ik vind het eerlijker als ik prijsverlaging krijg. Dit slaat los van de tegemoetkoming en nieuwsbriefkorting die ik bij mijn aankoop heb ingeleverd. Ik wil graag een korting van 33 euro ipv 10 euro wat Coolblue op dit moment aanbied.

Coolblue.nl
    Beste meneer.mevrouw Opreis,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wij begrijpen dat je baalt van zo'n situatie. Ondertussen heb je uitvoerig contact gehad met onze klachtenafdeling en is het naar behoren voor je opgelost.

Nogmaals ons excuus voor het verloop hiervan en geniet van je koffiezetapparaat.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?