Opgelost door Coolblue.nl: nieuwe droger 17-04-2017 gekocht voor de derde maal ter reparatie slechte service.

content Opgelost

Nieuwe droger
17 -04-2017 bij coolbleu nieuwe condens droger gekocht.
Na twee en halve maand droger droogt niet meer.
Contact met coolbleu stuurde een monteur, printplaat vervangen wat volgen monteur niet nodig was maar uit voorzorg.

Na twee weken droger droogt nog steeds niet bedden goed komt er nat uit.
Weer contact cool bleu zou weer monteur komen als het dan niet verholpen zou zijn zou er een een ander oplossing komen (helaas mondeling toegezegt)

Dus weer monteur ventilator en waterafvoerslang, en pomp vervangen. Ventilator moest met grof geweld eraf gehaald worden wat volgens monteur niet moest, zou er zo vanaf moeten gaan monteur vroeg nog of het een nieuwe was! Roestvorming binnenkant aan de as waar de ventilator op zit. Met grof geweld nieuwe ventilator opgezet.
Gisteren 12 september weer contact gehad met coolbleu eerst telefonisch daarna anderhalf uur mailcontact met verschillende medewerkers.

De droger zou weer voor reparatie opgehaald worden, aangegeven dat ik het hier niet mee eens was want duuidelijk afgesproken dat als hij het na twee reparaties het nog niet zou doen er een andere oplossing gevonden zou worden, maar helaas geen andere oplossing.
Slecht service van coolbleu meerdere malen besteld nu nooit meer!!
Heb nu dus geen droger en als deze weer terugkomt van reparatie een tweedehands

nieuwe droger of zeker compensatie voor het ongemak.

Coolblue.nl
    Beste Elsje,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om hiervan te vernemen. Dit kan natuurlijk niet, daarom hebben we meteen de opdracht gegeven aan onze collega's die in contact staan met de fabrikanten om dit verder op te pakken. We hebben een verzoek geplaatst voor een directe omruiling en omdat dit eerder ook aan je is toegezegd gaan we ervan uit dat dit wordt ingewilligd. Per e-mail zullen we je op de hoogte houden over de verdere vervolgstappen. Excuses voor het ongemak.

Groeten,
    Coolblue
    Beste Coolbleu,
    dit zou een goede oplossing zijn, dat was ook de afspraak die eerder is gemaakt.
    Stel verder geen eisen maar zou dan nu toch eerder voor een Beko gaan i.p.v de indesit.

Jammer dat het op deze manier moest, we hadden altijd goede ervaringen met coolbleu, en ook al veel besteld. Een halve dag bezig geweest met bellen en mailen, en de overlast is dit misschien wel een goede compensatie.
    Vandaar toch mijn vraag of het een Beko droger kan worden.

Met Vriendelijke Groet,
    Els
    Of bv een Bosch,
    hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
    els
    Coolblue.nl
    Hallo Els,

We hebben meteen de status van jouw bestelling gecontroleerd en gelukkig is jouw bestelling gewijzigd. Onze collega's in het magazijn op dit moment bezig met het klaarmaken van de Bosch wasdroger voor de zending. Zodra de wasdroger wordt verzonden, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wij wensen jou onwijs veel plezier ermee. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons vooral weten.

Coolblue
    Goedemorgen,
    laten we hopen dat dit maar goed gaat want ten eerste is het geen bosch maar een Beko en doorgegeven dat deze pas dinsdag geleverd kan worden!!!

Vriendelijke Groet Els

elsje2001
Een compromis voor een andere droger. Wel jammer dat het via Klachtenkompas moest en het niet kon via de klantenservice van coolbleu.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?