Klacht Coolblue.nl: Officieel product besteld, namaak product ontvangen in plastic sluitzakje.

Klachtnummer
# 532688
Gebruiker
Elbert Barreveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Officieel product besteld, namaak product ontvangen in plastic sluitzakje.
samsung usb-C naar 3,5mm jack. (16,99)
Begon mijn twijfels te krijgen toen het een week later na 3 gebruiken al kapot was. Dat moet niet mogen voor zo'n prijzig kabeltje.
Onderzoek gedaan. Lijkt dus niet op officieel product. Klantenservice wist zie dat het gebruikelijk was dat het niet in de officiële verpakking, maar in een plastic zakje kwam. (vreemd)
Ik mag wel het product retourneren. Maar ik ben sceptisch met wat ik zometeen terug zal krijgen.

De oplossing

Voor mij niet per se, maar ik wil gewoonweg dat dit soort oplichtingspraktijken voor blijven komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen