Klacht Coolblue.nl: Pakketje niet bezorgd

Klachtnummer
# 338912
Gebruiker
Bas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste medewerker,

Ik heb op 12-12-2018 een bestelling geplaatst. Deze bestelling is uiteraard meteen betaald, maar is niet aangekomen op de bezorgdatum, namelijk 13-12-2018. Inmiddels is het bijna een week later, en volgens de track & trace is mijn pakketje nog steeds in verwerking door bpost. Graag nader informatie over evt leverdatum of andere oplossing.

Met vriendelijke Groet,
Bas

Gewenste oplossing

Ik verwacht nadere informatie over bezorgdatum, of dat het bedrag terug op mijn rekening word gestort.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer Moonen,

    Wat ontzettend jammer om te lezen dat jouw bestelling nog steeds niet is geleverd. We kunnen ons zeker voorstellen dat erg baalt van de enorme vertraging. Natuurlijk gaan we hier meteen werk van maken om te achterhalen waar het mis is gegaan!

    Je hebt 12 december bij ons een bestelling geplaatst via onze Belgische website voor een levering op een Nederlands adres. Dit zorgt helaas voor een probleem waarbij jouw pakket met een Belgische koerier wordt verzonden. De koerier Bpost levert namelijk niet in Nederland waardoor jouw bestelling nooit aan komt.

    Gelukkig hebben wij de Trust Mydo Silent Click Wireless Muis Zwart ook beschikbaar in onze Nederlandse webshop. Zojuist hebben wij een nieuwe bestelling voor hetzelfde product geplaatst. Wegens de drukte rond de feestdagen, verwachten wij dat het pakket donderdag 27 december wordt geleverd. Je ontvangt privé nog een nieuwe orderbevestiging per e-mail.

    Wij willen jou adviseren om in het vervolg bestellingen via onze Nederlandse website te plaatsen. Dan weet je zeker dat de bestelde producten ook op het afleveradres in Nederland wordt afgeleverd.

    Wij hopen dat jij aanstaande donderdag eindelijk jouw splinternieuwe muis kunt omarmen. Voor nu wensen wij jou fijne feestdagen toe!

    Met vriendelijke groet,

    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen