Klacht Coolblue.nl: Pakkt nooit ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361724
Gebruiker
Collin1986
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bestelling gedaan maar nooit geleverd, postNL zegt dat geleverd is maar er is nooit iemand aan mijn deur ervoor geweest, bestelling is gedaan op vrijdag en zaterdag zeggen ze dat geleverd is maar ik heb niks ontvangen, tevens heb ik coolblue hiervan op de hoogte gesteld maar ze komen met een antwoord het is geleverd, terwijl ik aangeef heb niks ontvangen waarop hun blijven door hammeren doe aangifte, dat wil ik best doen maar dat kan alleen aan de hand van het bewijs dat postNL is geweest dus heb aangegeven heb het bewijs van levering nodig en dat ik getekend heb ervoor aangezien het een pakket van bijna 600 euro is. die kunnen ze niet verstrekken en zeggen doe aangifte van ontvreeming....waardeloos wat ze zeggen totaal geen hulp en zal hier tevens nooit meer bestellen! in hun voorwaarde staat ook dat hun verantwoordelijk zijn voor de levering ook die kloppen dus voor geen kant en houden zich er niet aan.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug of een nieuw product.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer de Nooijer,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als het net even anders loopt dan verwacht. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en zie dat er een dossier loopt en wij in afwachting zijn van jouw medewerking.

    Wij willen daarom ook voorstellen om de communicatie via één kanaal te laten verlopen om nog meer misverstanden te voorkomen. Wij willen je vragen op op de e-mail van 16-04-2019 te reageren.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Collin1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goedendag, Ik heb meerdere maal mijn mail nagekeken, ik heb nooit een mail gehad op 16-4-2019 laaste mail die ik kreeg is dit : Ruben van Coolblue Wo 17-4-2019 19:49 Beste Collin, We hebben een bevestiging van de bezorger dat hij echt bij jou geleverd heeft. Daarnaast geeft hij aan daarna ook vaker bij jou te zijn langs geweest. Zie de bijlage. Zonder aangifte kunnen wij niet verder. Verder bewijs kunnen wij op dit moment niet met je delen. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens je een hele fijne avond verder. Met vriendelijke groet, Ruben van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen