Klacht Coolblue.nl: Philips Koffiemachine 3200EP3246/70, Defect

Klachtnummer
# 535966
Gebruiker
Laurens43
Datum
1 reactie

Details

De klacht

koffie machine is nog steeds niet vergoed waar ik wel recht op heb. Nu komen ze weer met een smoes dat de Koffie machine weer naar een specialist is gestuurd die naar het probleem zou kijken, Ze hadden alle onderdelen vervangen voor nieuwe onderdelen. Ik word maar in de maling genomen door cool blue.

De oplossing

Dat ik nu mijn geld terug krijg dan kan ik een nieuwe Koffie machine kopen in de winkel want dan weet ik wat ik koop.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Laurens,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als het niet helemaal soepel verloopt. Uit de gegevens blijkt dat wij via een andere review site jouw reeds van een reactie hebben voorzien.

    Om misverstanden te voorkomen, stellen wij voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen