Klacht Coolblue.nl: Prijs tijdens het afrekenen verhoogd zonder waarschuwing

Romanus

Ik bestel een Sage Nespresso Creatista Plus kleur Smoked Hickory voor de op de website aangeboden prijs van eur 419. Komt in het winkelmandje voor eur 419. Gratis bezorging. Dus de prijs is.... eur 430,50! Want dat is de prijs die in beeld komt bij de voltooiing van de betaling. Dus als je niet goed oplet betaal je opeens meer voor een product. Dat is niet correct. Meteen gebeld met klantenservice, maar Coolblue is niet bereid het apparaat voor de aangeboden prijs van eur 419 te verkopen. Terwijl ze in het systeem hebben gezien dat hij tijdens mijn bestelling nog eur 419 was!!

Ik wil dat Coolblue mij alsnog het apparaat aanbiedt voor eur 419. Plus een koffiekorting van eur 30 omdat ik door de onjuiste handelwijze van Coolblue geen gebruik meer kan maken van de speciale actie van Nespresso. Ik bestelde op 3 november, dat is de laatste dag waarop je kon kopen om van de koffie actie van Nespresso gebruik te maken.

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Romanus
    Hoi Coolblue, krijg ik nog een reactie?
    Romanus
    Zelf nog eens gekeken op website, zie nog steeds de duurdere prijs maar een betere koffiekortingsactie. Dus ben per saldo beter uit.

Maar van Coolblue heb ik helemaal niets gehoord en dat is niet netjes. Daarom beschouw ik mijn klacht als niet opgelost.

Romanus

Ook een klacht indienen over ?