Klacht Coolblue.nl: Prijs tijdens het afrekenen verhoogd zonder waarschuwing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 399909
Gebruiker
Romanus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik bestel een Sage Nespresso Creatista Plus kleur Smoked Hickory voor de op de website aangeboden prijs van eur 419. Komt in het winkelmandje voor eur 419. Gratis bezorging. Dus de prijs is.... eur 430,50! Want dat is de prijs die in beeld komt bij de voltooiing van de betaling. Dus als je niet goed oplet betaal je opeens meer voor een product. Dat is niet correct. Meteen gebeld met klantenservice, maar Coolblue is niet bereid het apparaat voor de aangeboden prijs van eur 419 te verkopen. Terwijl ze in het systeem hebben gezien dat hij tijdens mijn bestelling nog eur 419 was!!

De oplossing

Ik wil dat Coolblue mij alsnog het apparaat aanbiedt voor eur 419. Plus een koffiekorting van eur 30 omdat ik door de onjuiste handelwijze van Coolblue geen gebruik meer kan maken van de speciale actie van Nespresso. Ik bestelde op 3 november, dat is de laatste dag waarop je kon kopen om van de koffie actie van Nespresso gebruik te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Romanus
    Datum
    Hoi Coolblue, krijg ik nog een reactie?
  2. Auteur
    Romanus
    Datum
    Zelf nog eens gekeken op website, zie nog steeds de duurdere prijs maar een betere koffiekortingsactie. Dus ben per saldo beter uit.

    Maar van Coolblue heb ik helemaal niets gehoord en dat is niet netjes. Daarom beschouw ik mijn klacht als niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Romanus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?