Klacht Coolblue.nl: Print het gevraagde niet,

osnoeksr

De gekochte printer Brother HL-110 werkt niet naar behoren. Bij opdracht afdrukken hoor je de printer lopen maar drukt niet af. Datum aankoop 28 juni-kl.nr.14505311.,ordernr; 30024804,facnr;1909039700. Ook aan/uit schakelaar blijft niet branden, Geholpen door David.

Coolblue.nl
    Beste meneer Snoek,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het uiteenzetten van jouw klacht. Wij van Coolblue betreuren het enorm dat de door jou gekochte Brother printer niet naar behoren werkt en daarom zouden wij dit probleem graag voor je op willen lossen.

Ik ben direct voor je aan de slag gegaan, maar ik heb moeten constateren dat je nog niet in contact bent getreden met onze klantenservice. Mogelijk is jouw printer defect en in dat geval zouden wij deze graag retour ontvangen van je, zodat wij tot een passende oplossing kunnen komen.

Middels een e-mail heb ik je op de hoogte gesteld van de lopende situatie. Mocht je eventueel nog verdere vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag van je. In dat geval kun je reageren op de e-mail die aan je is toegezonden of door contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet, Coolblue
    Coolblue.nl
    Beste meneer Snoek,

Wat jammer dat je nog steeds niet bent voorzien van de vervangende printer. We hebben meteen weer jouw gegevens erbij gepakt om de status van de zending te controleren.

Helaas is de Brother HL-1110 printer niet meer op voorraad. Dit model hebben wij uit het assortiment gehaald en dus is het niet mogelijk om hetzelfde model te leveren. Daarom hebben wij het aankoopbedrag omgezet in een shoptegoed.

Je hebt ook een aparte e-mail ontvangen met de bevestiging dat een shoptegoed vrij staat. Je kunt meteen een nieuwe bestelling plaatsen en het shoptegoed te verrekenen. De bestelling kun je plaatsen door onze Klantenservice-afdeling te bellen of te mailen.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als je nog andere vragen hebt, dan kun je de vragen uiteraard aan onze specialisten aan de telefoon stellen. Zij helpen je graag verder.

Coolblue

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren