Klacht Coolblue.nl: probleem cq klacht niet serieus genomen

Klachtnummer
# 157434
Gebruiker
W.J. Tuil
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De iMac werd te traag. Dus uitbreiden van het ram-geheugen. Op 13 december 2015 gebeld met Coolblue (of Memoshop??), ze wisten precies wat we voor dit type computer nodig hadden. Direct besteld (€91,99), onze website moest on air. Bij ontvangst gemonteerd. Jammer, verkeerde type. Direct weer gebeld met Coolblue. Stuur maar terug. De vraag of ik de Coolblue envelop ook gewoon op de brievenbus op de hoek kon doen, werd positief beantwoord. Fijn want het postkantoor is verder weg, in het dorp. Retouradres overgenomen van de bevestigingsmail van de registratie van de klacht. Foute procedure zou blijken.
De envelop is nooit aangekomen. Ruim 10 mailtjes verstuurd. Spijtig maar niet aangekomen betekent geen restitutie. Ze hebben vast het recht aan hun kant, maar geven ook slecht advies.

Gewenste oplossing

Toch wel financiële compensatie.

2 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste heer Tuil,

    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad aangaande deze kwestie. We hebben daarbij besloten het aankoopbedrag aan u terug te storten aangezien het een opeenstapeling van meerdere voorvallen.

    Bedankt voor het gesprek.

    Met vriendelijke groeten,
    Coolblue
  2. Auteur
    W.J. Tuil
    Datum
    het financiële eindresultaat is OK. Jammer dat dit uiteindelijk via Klachtenkompas heeft moeten lopen.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen