Opgelost door Coolblue.nl: Retourzending kwijt,geen geld terug!

sad Opgelost
Mark

Na het bezorgen van een beschadigde vaatwasser en het tot 2 maal toe verkloten van een omruiling hoefde ik hem niet meer en wilde ik m’n geld terug.Vaatwasser opgehaald,maar nu zijn ze hem kwijt en moet ik dus wachten tot ie terecht is voordat ik m’n geld terug krijg.Ongelofelijk.Waarom moet ik als klant de dupe zijn van al hun fouten?

Ik wil dat ze m’n geld terug storten.Dan gaan ze daarna de vaatwasser maar zoeken

Mark
    Coolblue heeft toegezegd het geld terug te storten.Maar ze hebben veel dingen gezegd die ze niet nagekomen zijn,dus ik wacht af of het daadwerkelijk gaat gebeuren 🙄
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Sanders,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo moeizaam is verlopen met jouw bestelling. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Op 13-07-2020 is het aankoopbedrag terug gestort.

Coolblue

Mark

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?