Opgelost door Coolblue.nl: Retourzending kwijt,geen geld terug!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 461785
Gebruiker
Mark
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het bezorgen van een beschadigde vaatwasser en het tot 2 maal toe verkloten van een omruiling hoefde ik hem niet meer en wilde ik m’n geld terug.Vaatwasser opgehaald,maar nu zijn ze hem kwijt en moet ik dus wachten tot ie terecht is voordat ik m’n geld terug krijg.Ongelofelijk.Waarom moet ik als klant de dupe zijn van al hun fouten?

De oplossing

Ik wil dat ze m’n geld terug storten.Dan gaan ze daarna de vaatwasser maar zoeken

2 reacties

  1. Auteur
    Mark
    Datum
    Coolblue heeft toegezegd het geld terug te storten.Maar ze hebben veel dingen gezegd die ze niet nagekomen zijn,dus ik wacht af of het daadwerkelijk gaat gebeuren 🙄
  2. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Sanders,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo moeizaam is verlopen met jouw bestelling. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

    Op 13-07-2020 is het aankoopbedrag terug gestort.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen