Opgelost door Coolblue.nl: Schaamteloos dat ik nu al een week op mijn geld zit te wachten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 360587
Gebruiker
Asha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 3april cartridges gekocht werden te laat geleverd waardoor ik ze niet meer nodig had. stuurde ze retour kreeg 2 mail dat ze binnen waren en terug betaald zou gaan worden, een bedrag had ik snel terug zij hadden dat in tweeën gesplitst waarom ? en dat andere bedrag heb ik nog steeds niet, als je belt dan wordt er aan gewerkt. Gisteravond kreeg ik een mail van een manager klantentevredenheid of ik coolblue aan zou bevelen, en of ik tevreden was met de service van coolblue. toen heb ik daar op geantwoord dat ik heel ontevreden was en dat ik bij hun ook niet in termijnen kan betalen en mijn eigen geld terug wilde.
Vanmorgen 11 april weer even gebeld of ze nu al wisten waarom ik mijn geld nog niet terug had kreeg een België sprekende dame aan de lijn, het een en ander gevraagd toen zij ze u krijg na 3dagen u geld terug want u klacht gaat nu opnieuw in behandeling gevraagd om die maner te spreken van de mail en madam verbrak gewoon de verbinding. er werd niet gescholden of onbeleefd gedaan nee pats boem de telefoon verbinding verbroken.
hoop geld uitgeven aan reclame maar als klant ben je schijnbaar niet belangrijk meer voor hun.

De oplossing

mijn geld terug storten, en mijn account verwijderen geen post of mail niets meer ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Asha
    Datum
    Klacht is opgelost, ik heb eindelijk mijn geld terug.
    Sorry Coolblue maar voor mijn geen coolblue meer
    dit het netter en sneller opgelost moeten worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Asha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb eindelijk mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen