Klacht Coolblue.nl: Schade aan persoonlijk voertuig door bezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326087
Gebruiker
Henry Van Linn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tijdens het naar me auto lopen. Zie ik dat een medewerk zijn deur tegen me zoon zijn auto aan zet en liet hem ook gewoon open tegen aan staan. Ik spreek hem er op aan en meneer vond dat dit geen probleem was. Het was toch geen nieuwe auto, mijn nekharen stonden Direct overend. Ik heb daarop direct coolblue gebeld. Ik wacht nu op antwoordt want er zitten dus kleine krasjes op het spatbord. Na dat ik terug kwam zag ik ze dus zitten.

De oplossing

Ik zou graag in contact komen hoe we dit gaan oplossen. En zeker een excuus van de medewerker.

3 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer Van Linn,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op Klachtenkompas. Het spijt ons enorm dat de auto van jouw zoon is beschadigd! Daarnaast schrikken wij enorm hoe de bezorger heeft gereageerd. Dat is absoluut niet de houding die je van ons mag verwachten. Natuurlijk kijken we graag met je mee naar een gepaste oplossing.

    We zijn heel benieuwd wanneer, waar en rond welk tijdstip de situatie heeft plaats gevonden. Als je nog het kentekennummer hebt genoteerd, dan ontvangen wij dit graag. Met behulp van deze gegevens kunnen wij de bezorgers aanspreken op hun gedrag. We zullen ook kijken hoe wij de gemaakte schade kunnen oplossen.

    Je kunt de opgevraagde gegevens met een korte toelichting van de situatie in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag. Graag ontvangen wij jouw reactie. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, dan lezen wij dit graag terug in jouw e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Coolblue
  2. Auteur
    Henry Van Linn
    Datum
    Ben blij met jullie positieve reactie en niet zoals de bezorger.
    Ik liep rond 11:45 richting mijn wagen en zag hoe een deur van de berijders kant tegen mijn zoon zijn wagen aan stond.
    Ik lipe er heen en vroeg of dit normaal was dat je een deur van je bestel bus tegen een andermans wagen aan zet en hem ook open laat staan tegen de wagen.
    De berijder vond dit geen probleem omdat hij hem er zachtjes tegen aan had gezet, tevens zei hij en in citeer “waar bemoeit u zich mee”
    Ik verbaasde me van het antwoordt en kon hem vertellen dat het de wagen van me zoon was en ik niet begreep dat hij niet de bestel wagen twee meter naar achter had gezet omdat daar niks stond. (zie foto)
    De chauffeur zij en in citeer “kent u de wet, zolang er geen schade ontstaat er geen probleem is” toen ontplof de ik en zei og hij wel helemaal bij zijn hoofd was en dit dus expres tegen de wagen is gezet en dat het vernieling van mijn zoon ze auto was.
    De bijrijder kwam toen met het antwoordt en ik citeer” kijken eens hoe de auto er uit ziet” dit heeft de heer wel drie keer herhaald, toen was ik klaar en heb hem ook verteld dat ik jullie ging bellen met een officieel klacht en ik graag zijn naam wilden hebben.
    Daar was hij niet van gediend en heb ook zijn naam niet gehad, ik heb een foto van hem gemaakt en daarop wilden ze de politie bellen om mij aan te klagen op wet van de privacy en ik heb ze aangemoedigd om dit te doen dan konden we gelijk de zaak in de klacht meenemen.
    Dus mijn beredenering doen deze mannen dit vaker, ongelofelijk.
    Ik heb de schade gefotografeerd als bewijs en ook het kenteken en foto’s van de betrokkenen.
    Tevens heeft de buurman het hele verhaal ook gezien en was ook verbijsterd van de reacties
    Hoe gaan we dit afhandelen.
    Tja we kunnen dit via de verzekering gaan doen voor mij geen probleem.
    Maar als jullie dit onderling willen regelen is ook geen probleem
    De schade heb ik in middels laten bekijken en om het spatbord opnieuw te laten herstellen (demonteren, herstellen en spuiten) kost 350 euro.
    Dan kom er nog bij dat me zoon ZZper is dus hij heeft 1 dag geen wagen die hij hard voor zijn werk nodig heb komt er nog 8 x 25 euro bij uur tarief die hij rekent per uur.
  3. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Linn,

    Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wij ontvangen dit gehele verhaal graag per e-mail van je + foto's. Op die manier kunnen wij alles op de juiste manier documenteren en natuurlijk voor jouw oplossen.

    De e-mail mag naar geenglimlach@coolblue.nl

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henry Van Linn
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is tot op dit moment totaal geen reactie gekomen. Ik ben ook super verbaast
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen