Opgelost door Coolblue.nl: Schade aan telefoon na reparatie word "afgewimpeld" met gratis hoesje

Jules

Mijn toestel heb ik ter reparatie opgestuurd.
Toen ik deze heb verzonden verkeerde de telefoon in nieuwstaat op een paar krassen op de screenprotector na. Hij was in de orginele verkoopverpakking verpakt. Deze zat in een doos die verder opgevuld was met beschermingsmaterialen om schuiven tegen te gaan.
Op 11-05 is mijn toestel in behandeling genomen. De staat werd door Coolblue omschreven als een aantal krasjes. Omdat ik ervan uit ging dat hiermee de krassen op de screenprotector werden bedoeld heb ik hier niet over gebeld.
Toen ik mijn telefoon terug kreeg zag ik dat er op de achterklep en de laser-autofocus krassen zaten. Er is toen een klacht aangemaakt en verzocht om het toestel wederom op te sturen.
Op 22-05 ben ik naar de winkel in Rotterdam geweest. De medewerker bood mij 2 keuzes, of een gratis hoesje zodat ik de schade niet meer zou zien of een bon van 20 euro. Ook gaf hij aan dat hij de schade aleen met een microscoop kon zien terwijl ik hem overduidelijk zie.

Mijn voorkeur gaat uit naar een shoptegoed waar ik een ander toestel kan aanschaffen gezien ik geen vertrouwen meer heb in het reparatiecentrum.

Ik wil in ieder geval dat de schade hersteld word.

Een excuus van de medewerker in de winkel zou ook wel op zijn plaats zijn

Coolblue.nl
    Beste meneer Rousseau,Vervelend dat uw toestel met meer krassen bij u terug gekomen is. We zien dat er tijdens uw eerste retourmelding wel is gemeld dat er krassen op het toestel zaten. Er is helaas niet specifiek vermeld waar deze krassen zaten. Uw toestel is inmiddels nogmaals verstuurd naar de reparateur, zodat er naar gekeken kan worden. We willen dat graag even afwachten en willen u daarom vragen om nog even geduld te hebben. Zodra we meer informatie vanuit de reparateur ontvangen hebben, neemt onze retouren afdeling contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Coolblue
    Jules
    Zoals ik al in mijn klacht heb aangegeven waren de enige krassen die er waren op de screenprotector. Dit kan tevens bevestigd worden door de persoon die het toestel samen met mij verpakt heeft.Ik hoop dat de reparateur jullie snel meer informatie geeft en dat jullie de kans om dit goed af te handelen en mij daarmee als klant te behouden aangrijpen
    Jules
    Na de 2de reparatie was het toestel nog steeds beschadigd. Ook was er weer extra schade bijgekomen. Dit is TOP afgehandeld door Coolblue, ik heb een shoptegoed gekregen en daarmee een nieuw toestel aangeschaft.
    Jules
    Super afhandeling en top service van Coolblue

Jules

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?