Klacht Coolblue.nl: Schade bij plaatsing was-droogcombinatie

Ben

Coolblue heeft bij de bezorging en plaatsing van onze nieuwe was-droogcombinatie ons aanrechtblad en de vloer kapot gemaakt. De was-droogcombinatie is uiteinderlijk midden in de keuken blijven staan. Daarnaast is de machine ook beschadigd tijdens het plaatsten.

We zijn nu bijna 2 maanden verder en wij willen de keuken herstellen in de staat die het was, maar wij worden via de mail door Coolblue aan het lijntje gehouden. Telkens wordt gemeld dat ze de offertes niet kunnen beoordelen en er een zogenaamde "onafhankelijke expert" naar moet kijken die door Coolblue betaald wordt.

Laat niets door Coolblue installeren, de installatieservice is zeer onprofessioneel.

Ik zit na bijna 2 maanden nog met de shit.

Ik wil dat mijn schade vergoed wordt zodat ik het herstel werk kan laten uitvoeren.

Daarnaast wil ik de was-droogcombinatie vervangen hebben en door een vakman geplaatst hebben, niet 2 tieners die er geen verstand van hebben

Coolblue.nl
    Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Op dit moment ben je met onze klantenservice in gesprek om samen tot een oplossing te komen.

Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen om misverstanden te voorkomen. Wij hebben alle vertrouwen in een goede afwikkeling.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?