Klacht Coolblue.nl: Schade bij plaatsing was-droogcombinatie
Details
Klacht
Coolblue heeft bij de bezorging en plaatsing van onze nieuwe was-droogcombinatie ons aanrechtblad en de vloer kapot gemaakt. De was-droogcombinatie is uiteinderlijk midden in de keuken blijven staan. Daarnaast is de machine ook beschadigd tijdens het plaatsten.We zijn nu bijna 2 maanden verder en wij willen de keuken herstellen in de staat die het was, maar wij worden via de mail door Coolblue aan het lijntje gehouden. Telkens wordt gemeld dat ze de offertes niet kunnen beoordelen en er een zogenaamde "onafhankelijke expert" naar moet kijken die door Coolblue betaald wordt.
Laat niets door Coolblue installeren, de installatieservice is zeer onprofessioneel.
Ik zit na bijna 2 maanden nog met de shit.
Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn schade vergoed wordt zodat ik het herstel werk kan laten uitvoeren.Daarnaast wil ik de was-droogcombinatie vervangen hebben en door een vakman geplaatst hebben, niet 2 tieners die er geen verstand van hebben
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.